کد خبر : 2061090 | 20 مرداد 1403 ساعت 10:54 | 22.3K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره ایتالیا جبران کرد اما چه فایده!

الکساندر میکلتو بهترین بازیکن ایتالیا در دیدار رده‌بندی المپیک بود.

ستاره ایتالیا جبران کرد اما چه فایده!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایتالیا در نیمه نهایی المپیک با شکست سنگینی مقابل فرانسه روبرو شد و با نتیجه ۳ بر صفر از صعود به فینال بازماند. این شکست برای تیمی که با امیدهای فراوان به دنبال مدال طلا بود، بسیار ناامیدکننده بود. یکی از غیرمنتظره‌ترین جنبه‌های این بازی، عملکرد ضعیف الکساندر میکلتو، ستاره جوان ایتالیا، بود که به شدت از انتظارات فاصله داشت و باعث شد تیمش در لحظات حساس بازی نتواند بر حریف فائق آید.

میکلتو که فردیناندو دجورجی، سرمربی ایتالیا، به او امید زیادی داشت، در دیدار نیمه نهایی آنقدر بد عمل کرد که سرمربی مجبور شد او را در اواسط بازی تعویض کند. این تصمیم نشان‌دهنده عملکرد ناامیدکننده میکلتو در مسابقه‌ای بود که انتظار می‌رفت او نقش کلیدی در موفقیت تیمش ایفا کند. با این حال، شب فاجعه‌بار او تأثیر زیادی بر نتیجه بازی داشت و ایتالیا را از صعود به فینال بازداشت.

2066036

اما میکلتو در دیدار رده‌بندی با عملکردی درخشان تلاش کرد تا اشتباهات گذشته خود را جبران کند. او با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن ایتالیا در این دیدار بود و نشان داد که می‌تواند در شرایط سخت نیز به تیمش کمک کند. با این وجود، تلاش‌های میکلتو کافی نبود و ایتالیا نتوانست از شکست در این دیدار جلوگیری کند و بدون مدال به خانه بازگشت.

دیدگاه‌ها