کد خبر : 2061089 | 20 مرداد 1403 ساعت 10:52 | 28.4K بازدید | 31 دیدگاه

زنگ خطر در ایتالیا: رئال تحقیرمان می‌کند!

آتالانتا در آستانه بازی سوپرجام اروپا برابر رئال مادرید با شرایط سختی روبرو شده است.

زنگ خطر در ایتالیا: رئال تحقیرمان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ اروپا داشت و موفق شد در این جام به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و حالا باید در دیدار سوپرجام فوتبال اروپا که پیش از آغاز رسمی فصل جدید برگزار خواهد شد، روبروی رئال مادرید به میدان برود و برای کسب این جام تلاش کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط این تیم در فاصله چهار روز تا این بازی چندان خوب نیست. آنها در حال برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی هستند و شکست ۰-۳ برابر سن پائولی نگرانی جدی هواداران این تیم و فوتبال دوستان ایتالیایی از تقابل آنها با رئال مادرید پر ستاره را به دنبال داشته است.

این در حالی است که آنها پیش از این هم با نتیجه ۱-۴ برابر پارما شکست خورده بودند و مصدومیت متعدد بازیکنان مهم این تیم باعث شده است که کار بیشتر از هر زمان دیگری برای آنها سخت و دشوار باشد. نمایش ضعیف این تیم در دیدار برابر سن پائولی توجه بسیاری را جلب کرد و انتقادها از کادر فنی و بازیکنان آتالانتا را بیشتر از هر زمان دیگری افزایش داد، خصوصا که آنها در کمتر از ۲۵ دقیقه در این بازی سه گل دریافت کردند.

بازی آتالانتا برابر رئال مادرید قرار است چهارشنبه شب و به میزبانی شهر ورشو در کشور لهستان برگزار شود و بازیکنان این تیم مطمئنا تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا مانع از تحقیر تیم‌شان در این بازی شوند.

دیدگاه‌ها