کد خبر : 2061084 | 20 مرداد 1403 ساعت 10:40 | 31.6K بازدید | 16 دیدگاه

حسین خبیری در آستانه مدیرعاملی تیفوسی‌های آبی

عضو هیئت مدیره اسبق پرسپولیس که در فصل گذشته به عنوان مدیرعامل خیبر خرم‌آباد صعود به لیگ برتر را تجربه کرد، اکنون در آستانه چالشی جدید قرار گرفته است.

حسین خبیری در آستانه مدیرعاملی تیفوسی‌های آبی

به گزارش "ورزش سه"، حسین خبیری که طی سالیان اخیر در بخش‌های مختلف مدیریتی باشگاه پرسپولیس حضور داشته، در نیم فصل و بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی ترجیح داد به فعالیت خود در این باشگاه پایان دهد. او بلافاصله راهی خرم‌آباد شد و مدیرعاملی خیبر را برعهده گرفت. ماجراجویی جدیدی که با صعود خاطره انگیز این باشگاه به لیگ برتر همراه شد.

اکنون اما گفته می‌شود خبیری در آستانه چالشی جدید قرار گرفته است. باشگاه داماش گیلان به عنوان یکی از باسابقه و محبوب‌ترین تیم‌های گیلانی در آستانه تغییراتی قرار گرفته و قصد دارد فعالیت خود در فصل جدید را بدون دردسرهای قدیمی استارت بزند. مالکان جدید این باشگاه قصد دارند حسین خبیری را به عنوان مدیرعامل داماش انتخاب کنند و صحبت‌های نهایی نیز در خصوص این موضوع به نتیجه رسیده است و احتمالا باید آن را نهایی متصور شد.

باید دید در صورت نهایی شدن این اتفاق، داماش گیلان در فصل جدید لیگ آزادگان چه شرایطی را دنبال خواهد کرد. آنها به واسطه مشکلات مالی عجیبی که دنبال کردند، در هفته پایانی اما موفق شدند با علی نظرمحمدی جواز بقا را به دست بیاورند و باید دید تیمی که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد، برای فصل آتی چه شرایط خواهد داشت.

دیدگاه‌ها