کد خبر : 2061082 | 20 مرداد 1403 ساعت 10:37 | 61.2K بازدید | 21 دیدگاه

فیکس باشم، گل می‌زنم؛

شهاب زاهدی بی‌رحم شد: عادت همیشگی!

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا بازهم موفق به گلزنی برای تیمش شد و درخشش خود در جی لیگ را ادامه داد.

شهاب زاهدی بی‌رحم شد: عادت همیشگی!

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی سه روز پس از اینکه در دیدار مقابل شنان بلمار در رقابت‌های جی لیگ حضور تعویضی در زمین داشت و آویسپا فوکوئوکا را در لحظات پایانی از شکست نجات داد و موفق به گلزنی شد، امروز به ترکیب تیمش بازگشت و باز هم توانست مثمر ثمر کار کند و دروازه ساپورو را فرو بریزد.

تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا در حالی از ساعت 8:30 امروز (به وقت ایران) مقابل ساپورو  قعرنشین قرار گرفت و نخستین مسابقه هفته بیست و ششم جی لیگ ژاپن را برگزار کرد که شهاب زاهدی را پس از مدت‌ها دوباره در ترکیب و خط حمله می‌دید و در حضور دوباره این مهاجم ایرانی توانست به گل برسد و پیش بیفتد.

شهاب زاهدی که در 6 مسابقه رسمی اخیرشان فقط یک بار در رقابت‌های جام امپراتوری ژاپن در ترکیب قرار گرفته و در پنج دیدار جی لیگ به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده بود، امروز در استادیوم ساپورو آتسوبتسو دوباره به جمع 11 نفر اصلی آویسپا فوکوئوکا بازگشت و توانست دروازه حریف‌شان را باز کند.

مهاجم سابق پرسپولیس آخرین بار در هفته بیستم جی لیگ حضور در ترکیب آویسپا فوکوئوکا را در این رقابت‌ها تجربه کرده و موفق به گلزنی شده بود که امروز هم برابر ساپورو توانست چنین کاری را انجام بدهد و گل خود را تکرار کند.

زاهدی در دقیقه 12 با فشار روی هیروکی میازاوا در محوطه جریمه ساپورو کاری کرد تا کاپیتان حریف دچار اشتباه عجیبی شود و یک خطای بی‌مورد روی مهاجم ایرانی انجام بدهد، او را سرنگون کند و مرتکب خطای پنالتی شود.

شهاب زاهدی که پنالتی‌زن اول آویسپا فوکوئوکا در این فصل بوده، فرصت به دست آمده را به بهترین شکل استفاده کرد و با شلیک محکم پای چپ به طاق دروازه ساپورو توانست گل اول بازی را خیلی زود به ثمر رساند و تیمش را پیش بیندازد.

2066031
شهاب زاهدی در دقیقه 56 و لحظاتی پیش از اینکه تعویض شود و گل تساوی را دریافت کنند، شانس دبل داشت که ضربه پای چپ فنی او تبدیل به گل دوم فوکوئوکا نشد.

دروازه آویسپا فوکوئوکا در دقیقه 62 باز شد و چهار دقیقه پس از آن هم شهاب زاهدی با ثبت دو شوت در چارچوب، 33 لمس توپ، هشت پاس صحیح، چهار پیروزی در نبردهای زمینی، دو موفقیت در دوئل‌های هوایی و یک تکل درست از زمین بیرون رفت.

یاران زاهدی که پس از سه شکست پیاپی در جی لیگ ژاپن، در دیدار اخیرشان با گلزنی این مهاجم ایرانی به تساوی رسیده بودند، امروز هم با پنالتی او پیش افتادند ولی در یک دیدار دراماتیک که دو گل در دقایق 6+90 برای آویسپا فوکوئوکا و 9+90 برای ساپورو به همراه داشت، به تساوی دو بر دو رسیدند تا 37 امتیازی شوند، در جایگاه هشتم جدول این رقابت‌ها بمانند و فرصت برتری و صعود به رده ششم را از دست بدهند.

شهاب زاهدی با گلزنی مقابل ساپورو تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد 9 رساند و در جایگاه ششم جدول برترین گلزنان جی لیگ ژاپن قرار گرفت.

دیدگاه‌ها