کد خبر : 2061078 | 20 مرداد 1403 ساعت 10:05 | 50.1K بازدید | 87 دیدگاه

سه اسطوره رئال بازیکنان محبوب ستاره بارسا هستند!

ژول کنده فهرستی از بازیکنان محبوبش را نام برد که اسم سه ستاره بزرگ رئال در آن به چشم می‌خورد.

سه اسطوره رئال بازیکنان محبوب ستاره بارسا هستند!

به گزارش "ورزش سه"، کنده نه پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ از سویا جدا شد و به بارسلونا پیوست و خیلی زود توانست جایش را در ترکیب این تیم پیدا کند و به یکی از بازیکنان ارزشمند و کلیدی بارسا در خط دفاعی تبدیل شود که حضورش اهمیت بسیاری برای آنها دارد.

این بازیکن به همراه تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ حضور داشت اما چند روز قبل و پس از پایان تعطیلاتش به تمرینات پیش فصل بارسا اضافه شد و حالا خودش را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند.

او در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی در پاسخ به سوالی درباره ترسش از آینده اظهار داشت: «بزرگ‌ترین ترس من این است که در پایان دوران حرفه‌ای فوتبالم حسرت‌هایی داشته باشم، این که نتوانم کارهایی که می‌توانستم برای رسیدن به بالاترین سطح انجام دهم را پیش ببرم، یا این که سرگردان و درمانده شوم، چون شما به عنوان یک ورزشکار با مسائل مختلف و بسیاری سر و کار دارید و گاهی بعضی از ورزشکاران با این مشکل مواجه می‌شوند که سرگردان شوند و از دست بروند چون بیش از حد به حرف‌هایی که سایر آدم‌ها و مردم درباره‌شان می‌زنند گوش می‌کنند.»

کنده درباره بازی در بارسلونا گفت: «بازی برابر بارسا خاص است. بارسا باشگاه شماره یک در دنیاست و بازی در نوکمپ که به نظر من بهترین ورزشگاه دنیاست اتفاق خاصی برای من است و باعث می‌شود این موضوع را به یاد بیاورم که برای رسیدن به اینجا چقدر تلاش کردم.»

همچنین از این ستاره فرانسوی خواسته شد که پنج بازیکن محبوبش در دنیای فوتبال را نام ببرد که اضافه کرد: «بدون ترتیب خاصی. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، رونالدو نازاریو، زین الدین زیدان، رونالدینیو.»

دیدگاه‌ها