کد خبر : 2061077 | 20 مرداد 1403 ساعت 09:55 | 26.5K بازدید | 7 دیدگاه

سالن والیبال پاریس شاهد یک جشن برنز خاص (عکس)

ستاره‌های تیم ملی والیبال آمریکا کسب مدال برنز را با فرزندان خود جشن گرفتند.

سالن والیبال پاریس شاهد یک جشن برنز خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آمریکا با عملکرد فوق‌العاده خود در رقابت‌های المپیک، انتظارات زیادی را برای صعود به فینال و حتی کسب مدال طلا ایجاد کرده بود. اما شاگردان جان اسپرا در یک دیدار نزدیک و پرهیجان در نیمه نهایی مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند و از رسیدن به فینال بازماندند. این شکست برای تیم آمریکا ناامیدکننده بود، اما آنها تصمیم گرفتند تا در دیدار رده‌بندی با تمام قدرت ظاهر شوند.

2066018

آمریکا در دیدار رده‌بندی با انگیزه‌ای بالا و تمرکز کامل به میدان رفت و با نتیجه قاطع ۳ بر صفر ایتالیا را شکست داد. این پیروزی باعث شد تا تیم ملی آمریکا به مدال برنز دست یابد و از این طریق عملکرد موفقی را در المپیک پاریس به ثبت برساند. این مدال برنز به‌عنوان یک دستاورد مهم برای تیم آمریکا تلقی شد، چرا که آنها توانستند با غلبه بر ناامیدی ناشی از شکست در نیمه نهایی، به مسابقات پایان خوشی ببخشند.

2066019

پس از پایان بازی، بازیکنان تیم آمریکا به شکلی خاص این موفقیت را جشن گرفتند. فرزندان بازیکنان به زمین مسابقه آمدند و همراه با پدرانشان شادی کسب مدال برنز را تقسیم کردند. این لحظه‌های احساسی و خاطره‌انگیز نشان داد که این مدال برنز برای تیم آمریکا و خانواده‌های بازیکنان اهمیت ویژه‌ای دارد و به عنوان یک یادگار ارزشمند در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

2066020
2066021

دیدگاه‌ها