کد خبر : 2061076 | 20 مرداد 1403 ساعت 09:49 | 24.7K بازدید | 52 دیدگاه

ناراحتی آنری: برای اولین بار در فینال باختم!

تیری آنری از این که تیمش نتوانسته است در فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس برنده شود ناراحت است، اما می‌گوید باید کسب مدال نقره را هم جشن گرفت.

ناراحتی آنری: برای اولین بار در فینال باختم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در یک بازی حساس و تماشایی روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۳-۵ در این بازی شکست خورد تا به مدال نقره این رقابت‌ها اکتفا کرده باشد.

تیری آنری که هدایت این تیم را برعهده دارد، پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به خبرنگاران گفت: «در طول نیمه اول دقایقی بود که ما کاملا از جریان بازی محو شدیم و تاوان سنگینی را برای این اتفاق پرداخت کردیم. پس از آن توانستیم شرایط را تغییر دهیم و به بازی برگردیم. ساختن این تیم آسان نبود اما من به کاری که کردیم افتخار می‌کنم.

به بازیکنانم گفتم که آنها کاری جادویی انجام دادند و من خیلی به آنها افتخار می‌کنم. در نهایت توانستیم کسب مدال کنیم. شرایط به آن شکلی که دوست داشتیم به پایان نرسید اما شب بسیار فوق العاده‌ای را در پاریس پشت سر گذاشتیم و هرگز آن را از خاطر نخواهیم برد.

چیزی که برای من واقعا مهم است این است که تیم ما جنگید. هرگز نمی‌توانیم بگوییم که این تیم در جنگید یا تلاشش را نکرد. آنها از دقیقه اول هر بازی با تمام وجود در زمین تلاش کردند. من هم دوست داشتم که قهرمان شویم، اما باید این مدال نقره را هم جشن بگیریم. این اولین بار در طول عمرم است که در یک فینال شکست خوردم اما کسب مدال برایم ارزشمند است.

همین است که المپیک را بسیار مهم و متمایز می‌کند. این مسابقات یک ماجراجویی انسانی فوق العاده برای همه است. این تیم تا آخر عمر از احترام و ستایش من برخوردار خواهد بود.»

دیدگاه‌ها