کد خبر : 2061074 | 20 مرداد 1403 ساعت 09:33 | 38.8K بازدید | 30 دیدگاه

فرصت جذاب: پیشنهاد سیتی به ستاره بایرن رسید

منچسترسیتی قصد دارد از شرایط بایرن مونیخ استفاده کند و پیشنهادی را برای جذب کینگزلی کومان ارائه دهد.

فرصت جذاب: پیشنهاد سیتی به ستاره بایرن رسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مشکل مهمی در زمینه فرپلی مالی و دستمزدهای پرداختی‌اش روبرو است و نیاز دارد که برای جذب بازیکنان مدنظرش در ابتدا اقدام به فروش چند بازیکن از فهرست فعلی کند تا با دردسرهای جدی پس از آن روبرو نشود.

همین باعث شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی به صورت جدی شرایط بازیکنان این تیم را زیر نظر داشته باشند و حالا روزنامه بیلد مدعی شده است که مدیران منچسترسیتی قصد دارند از این فرصت استفاده کنند و پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن کینگزلی کومان به این باشگاه ارسال کنند.

این در حالی است که گفته می‌شود آنها از مدتی پیش علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند و حالا آماده هستند تا او را با قراردادی قرضی با بند خرید اختیاری در پایان فصل به خدمت بگیرند. اما نکته کلیدی برای بایرن مونیخ این است که در این صورت نیازی نیست که دستمزد سالانه ۲۰ میلیون یورویی این ستاره فرانسوی را پرداخت کنند.

در حال حاضر مذاکرات وارد فاز نهایی و جدی نشده است و بایرن در تلاش است تا برای پرداخت دستمزد کومان با سیتی به توافقی برسد تا این باشگاه بتواند بخش بیشتری از این مبلغ را پرداخت کند که در این صورت کمک بسیاری برای آنها در فصل آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها