کد خبر : 2061071 | 20 مرداد 1403 ساعت 09:10 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

لهستان و موقعیت انتقام بزرگ در قلب پاریس

تیم ملی والیبال لهستان امروز به دنبال شکست فرانسه و قهرمانی در المپیک خواهد بود.

لهستان و موقعیت انتقام بزرگ در قلب پاریس

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش، دو تیم لهستان و فرانسه در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال به مصاف هم رفتند. در حالی که تصور می‌شد لهستان با استفاده از حمایت تماشاگران خود بتواند به پیروزی دست یابد، اما این شاگردان آندره‌آ جیانی بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شده و به فینال راه پیدا کردند. این شکست برای لهستانی‌ها تلخ بود، چرا که آن‌ها به دنبال کسب عنوان قهرمانی بودند.

اکنون این دو تیم بار دیگر در فینال بزرگ المپیک به مصاف یکدیگر خواهند رفت، اما این بار شرایط متفاوت است. فرانسوی‌ها در خانه خود و با حمایت بیش از ۱۰ هزار هوادار به میدان خواهند رفت، که این امر به آن‌ها انگیزه بیشتری می‌دهد تا بار دیگر لهستان را شکست دهند. این دیدار حساسیت بالایی دارد، چرا که هر دو تیم به دنبال کسب مدال طلا هستند.

برای لهستان، این مسابقه علاوه بر کسب مدال طلا، فرصتی برای انتقام از شکست در لیگ ملت‌ها نیز محسوب می‌شود. شاگردان نیکولا گرچ مصمم هستند تا با پیروزی در این دیدار، هم قهرمانی المپیک را به دست آورند و هم شکست قبلی خود مقابل فرانسه را جبران کنند. باید دید که آیا آن‌ها می‌توانند با غلبه بر فرانسه به این اهداف دست یابند یا خیر.

2066014

دیدگاه‌ها