کد خبر : 2061070 | 20 مرداد 1403 ساعت 08:50 | 34.3K بازدید | 10 دیدگاه

این مدال دلخواه ما نبود، اما به آن افتخار می‌کنیم

ستاره تیم ملی والیبال آمریکا از کسب مدال برنز المپیک ابراز خوشحالی کرد.

این مدال دلخواه ما نبود، اما به آن افتخار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال مردان آمریکا با پیروزی در رده‌بندی رقابت‌های المپیک پاریس موفق شد در جمع سه تیم برتر مسابقات قرار بگیرد و سومین مدال برنز و ششمین مدال کلی خود در این رشته را کسب کند. پیش از این، تیم آمریکا توانسته بود در المپیک‌های لس آنجلس 1984، سئول 1988 و پکن 2008 به مدال طلا دست یابد و در المپیک‌های بارسلونا 1992 و ریو 2016 نیز مدال برنز کسب کند.

هفت نفر از اعضای تیم آمریکا در المپیک پاریس توانستند دومین مدال المپیک خود را جشن بگیرند؛ این بازیکنان پیش‌تر هشت سال قبل با تیم ملی برزیل مدال کسب کرده بودند. از جمله این بازیکنان می‌توان به میکا کریستنسون، مت اندرسون، آرون راسل، توماس یاشکه، دیوید اسمیت، مکسول هولت و اریک شوجی اشاره کرد.

میکا کریستنسون، کاپیتان تیم ملی آمریکا، پس از کسب مدال برنز گفت: "با آمدن به اینجا می‌دانستیم که کسب مدال چقدر دشوار خواهد بود. این مدالی نبود که انتظارش را داشتیم، اما به آن افتخار می‌کنیم و برای همیشه ارزشمند خواهد بود. بعد از توکیو دوره‌ای از غم و اندوه را تجربه کردیم، اما هرگز اعتماد به نفس خود را از دست ندادیم. اینجا در پاریس والیبال باورنکردنی بازی کرده‌ام و حضور روی سکو احساس شگفت‌انگیزی است."

دیدگاه‌ها