کد خبر : 2061068 | 20 مرداد 1403 ساعت 08:24 | 20.9K بازدید | 13 دیدگاه

آه ژاپن سنگین بود و ایتالیا را گرفت!

تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از پیروزی برابر ژاپن حتی یک ست هم نگرفت.

آه ژاپن سنگین بود و ایتالیا را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایتالیا پس از عملکرد درخشان در مرحله گروهی رقابت‌های المپیک، به مرحله حذفی صعود کرد. در این مرحله، آنها ابتدا مقابل ژاپن قرار گرفتند و تا مرز حذف پیش رفتند. ایتالیا در این مسابقه دو ست اول را به ژاپن واگذار کرد و در ست سوم نیز با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ عقب بود، اما با یک بازگشت استثنایی توانست بازی را به نفع خود برگرداند و با پیروزی ۳ بر ۲ راهی نیمه نهایی شود.

با این حال، در مرحله نیمه نهایی ایتالیا نتوانست در برابر تیم قدرتمند فرانسه مقاومت کند و با شکست سنگین ۳ بر ۰ از صعود به فینال بازماند. آنها امیدوار بودند که در بازی رده‌بندی با شکست آمریکا به مدال برنز دست یابند، اما در این مسابقه نیز نتوانستند هیچ ستی از حریف خود بگیرند و با ناکامی المپیک را ترک کردند.

عملکرد ناامیدکننده ایتالیا در مراحل پایانی المپیک، که با شکست‌های پیاپی همراه بود، بسیاری از هواداران و کارشناسان را شگفت‌زده کرد. برخی معتقدند که ناکامی ایتالیا در مقابل ژاپن، هرچند با پیروزی همراه بود، انرژی و تمرکز تیم را در مراحل بعدی کاهش داد.

در نهایت، تیم ملی ایتالیا با ناکامی در کسب مدال از المپیک، به نوعی آه ژاپن را تجربه کرد و این دوره از رقابت‌ها را بدون دستاورد به پایان رساند.

دیدگاه‌ها