کد خبر : 2061066 | 20 مرداد 1403 ساعت 08:17 | 29.7K بازدید | 31 دیدگاه

سطح سردار بالاتر از پلی‌آف فینال‌گونه؛

تفاوت بزرگ سپاهان و نماینده امارات (عکس)

سردار آزمون بلافاصله پس از ورود به زمین در مصاف با سپاهان نشان داد چرا باشگاه اماراتی برای جذب او هزینه گزافی را متحمل شد.

تفاوت بزرگ سپاهان و نماینده امارات (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، در حالی که نگرانی بزرگ هواداران سپاهان پیش از بازی فینال گونه برابر شباب الاهلی جذب یک هافبک هجومی و یک مهاجم بود، خبر جذب سردار آزمون توسط باشگاه اماراتی اعلام شد تا مشخص شود عزم آنها برای صعود به مرحله بعدی قوی‌تر از مدیران باشگاه سپاهان است. این اتفاقی بود که در اردوی رقیب بعدی سپاهان (در صورت شکست دادن شباب الاهلی) نیز با جذب خوسلو مهاجم فصل گذشته رئال مادرید رخ داده بود.

سپاهان نیمه اول مصاف با شباب الاهلی را خیلی خوب مدیریت کرد و موفق شد با پیروزی به رختکن برود، اما پائولو سوسا که قرار نبود سردار را بیش از 15 دقیقه به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات و عدم حضور در بازی‌های دوستانه در ترکیب قرار بدهد، از دقیقه 60 ستاره ایرانی خود را وارد زمین کرد و آزمون هم برای تغییر جریان مسابقه فقط چند ثانیه زمان نیاز داشت.

آزمون پس از اینکه خودش حرکت منجر به گل شباب الاهلی را آغاز کرد و خودش هم با چرخشی زیبا و تماشایی آن را به گل نشاند، در 7+30 دقیقه وقت‌های قانونی و 30 دقیقه وقت اضافی ستاره تیمش بود و بارها با پاس‌ها و استارت‌های به‌موقع دروازه پیام نیازمند را در آستانه فروپاشی قرار داد.

2066003

البته با به ثمر رسیدن گل سوم شباب الاهلی که در دقیقه 110 ثبت شد مشخص بود که دیگر آزمون هم فشار بالایی به خودش وارد نمی‌کند تا در چمن فاجعه‌بار ورزشگاه نقش جهان خطر مصدومیت را به جان نخرد.

2066004

به هر حال آنچه مسلم بود اینکه سردار آزمون با ورودش به زمین تفاوت‌ها را رقم زد و ثابت کرد که باشگاه‌ اماراتی بیخود برای جذب او هزینه چند میلیون دلاری متحمل نشده است.

دیدگاه‌ها