کد خبر : 2061063 | 20 مرداد 1403 ساعت 07:40 | 23.3K بازدید | 15 دیدگاه

فرمول یونایتد برای جذب دو شاگرد سابق تن‌هاخ

منچستر یونایتد امیدوار است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی را در یک انتقال دوگانه از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد.

فرمول یونایتد برای جذب دو شاگرد سابق تن‌هاخ

به گزارش "ورزش سه"، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، هر دو بازیکن، دی‌لیخت و مزراوی، قبل از پایان ماه به بازیکنان منچستر یونایتد تبدیل خواهند شد. مذاکرات فعلی بین باشگاه اولدترافورد و بایرن مونیخ در جریان است و مثبت ارزیابی می‌شود.

اریک تن‌‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، در دوران مربیگری خود در آژاکس با هر دو بازیکن کار کرده و تصور می‌شود که نیروی محرکه اصلی در پیگیری این انتقال دو طرفه است. جدایی رافائل واران و مصدومیت‌های مداوم هری مگوایر و ویکتور لیندلوف، علاوه بر جراحی پای لنی یورو، خط دفاع مرکزی را خالی گذاشته که دی‌لیخت می‌تواند به تقویت آن کمک کند. عمق دفاع کناری نیز در فصل گذشته مشکل‌ساز بود که نشان‌دهنده علاقه به مراو است.

منچستر یونایتد در فصل گذشته لیگ برتر در ۳۸ بازی ۵۸ گل دریافت کرد که بیشترین تعداد گل خورده این تیم در تاریخ لیگ برتر است. همچنین برای اولین بار از فصل ۱۹۸۹-۱۹۹۰ بود که این باشگاه فصل را با تفاضل گل منفی به پایان رساند. این آمارها ضرورت تقویت خط دفاعی و جذب بازیکنان دفاعی جدید را برای شیاطین سرخ بیش از پیش آشکار می‌کند.

2065996

پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در ساعت ۱۱ شب روز ۳۰ آگوست بسته می‌شود و منچستر یونایتد تنها سه هفته دیگر فرصت دارد تا قراردادهای مورد نظر خود را نهایی کند. در همین حال، فصل جدید لیگ برتر با بازی مقابل منچستر سیتی در جام خیریه روز شنبه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها