کد خبر : 2061056 | 20 مرداد 1403 ساعت 06:00 | 21.6K بازدید | 5 دیدگاه

مهار پنالتی در ثانیه آخر:

این دختر قهرمان فوتبال آلمان است!

در یک دیدار نفس‌گیر و دراماتیک، تیم ملی زنان آلمان با درخشش آن کاترین برگر در وقت‌های اضافه، مدال برنز المپیک را از آن خود کرد.

این دختر قهرمان فوتبال آلمان است!

به گزارش "ورزش سه"، هورشت هروبش، سرمربی تیم ملی زنان آلمان، در آخرین بازی خود روی نیمکت این تیم، با پیروزی یک بر صفر مقابل اسپانیا، به یک خداحافظی رویایی دست یافت. این بازی تا ثانیه‌های پایانی با هیجان بالایی همراه بود.

با وجود دمای بالای 30 درجه سانتی‌گراد در استادیوم لیون، تنها حدود هشت هزار نفر از ظرفیت 60 هزار نفری ورزشگاه را پر کرده بودند. غافلگیری اصلی در ترکیب تیم آلمان، نیمکت‌نشینی لئا شولر (26 ساله) بود که پس از بهبودی از مصدومیت آماده بازی بود. پیش از این، لارا والدلر (29 ساله) دوست دیرینه شولر، در مصاحبه‌ای پایان رابطه خود را با او اعلام کرده بود.

در نیمه اول، تیم اسپانیا مالکیت توپ بیشتری داشت و موقعیت‌های بهتری را خلق کرد. ضربه تماشایی ته‌رِزا آبلِیرا به تیر دروازه آلمان برخورد کرد (دقیقه 21) و ضربه آیتانا بونماتی نیز در دقیقه 43 به تیر دروازه اصابت کرد.

در نیمه دوم، آلمان تیم تهاجمی‌تری بود و به گل رسید. در دقیقه 63، ضربه سر خولیا گوین توسط دروازه‌بان اسپانیا خطا گرفته شد و پنالتی به سود آلمان اعلام شد. گوین این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

2065982

لئا شولر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما نتوانست دروازه اسپانیا را باز کند. در دقایق پایانی، اسپانیا فشار زیادی آورد و در دقیقه نهم وقت‌های اضافه، یک پنالتی جنجالی به سود خود گرفت. اما آن-کاترین برگر، دروازه‌بان آلمان، این پنالتی را مهار کرد.

هورشت هروبش و تیمش مدال خود را روز شنبه پس از فینال آمریکا و برزیل دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها