کد خبر : 2061047 | 20 مرداد 1403 ساعت 05:20 | 45.7K بازدید | 20 دیدگاه

همه ستاره‌های فوتبال ایران تحت فرمان حمید استیلی

یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های امید کشور تحت هدایت حمید استیلی قرار داشت.

همه ستاره‌های فوتبال ایران تحت فرمان حمید استیلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امید ایران که تحت هدایت حمید استیلی قرار داشت ستاره‌های پرشماری در اختیار داشت که در حال حاضر از بازیکنان گران‌قیمت و تاثیر گذار لیگ ایران هستند.

حسرت نسل‌های مختلف تیم ملی امید ایران به یک اتفاق عادی تبدیل شده و تیم‌های پرستاره‌ای که به دلایل مختلف از حضور در المپیک و افتخارآفرینی بازماندند، این تیم هم استثنا قائل نشد و یک حسرت بزرگ برای فوتبال‌دوستان ایجاد کرد!

مهدی قایدی، امید نورافکن، محمد محبی، علی شجاعی، عارف آقاسی، امیرحسین حسین‌زاده، رضا شکاری، متین کریم‌زاده، محمدرضا آزادی، شاهین طارخانی و دیگر ستاره‌هایی که سال‌ها در لیگ برتر به میدان رفتند، تعدادی از آنها لژیونر شدند و بازیکنانی از این تیم در تیم ملی بزرگسالان در قامت یک ستاره ظاهر شدند.

2065965

نسل فعلی تیم ملی امید هم بازیکنانی دارد که بعد از نرسیدن به المپیک و حذف از مسابقات آسیایی هانگژو به تیم های بزرگ لیگ برتری پیوستند، حسین گودرزی راهی سپاهان شد، اسلامی به استقلال پیوست و خدابنده‌لو در پرسپولیس حضور پیدا کرد و تعداد زیادی از بازیکنان دیگر در تیم‌های لیگ برتری به میدان می‌روند.

باید امیدوار بود که با برنامه‌ریزی درست و استفاده صحیح از استعدادهای فوتبال این بازیکنان پیش از اینکه تصاویرشان خاطره ساز باشد، دستارودهای بزرگ و خاطره سازی داشته باشند!

دیدگاه‌ها