کد خبر : 2061041 | 20 مرداد 1403 ساعت 04:20 | 12.8K بازدید | 24 دیدگاه

میانه میدان سپاهان، بی‌دفاع و سردرگم! (عکس)

سپاهانی‌ها در بازی با شباب الاهلی مشکل بزرگی در میانه میدان داشتند!

میانه میدان سپاهان، بی‌دفاع و سردرگم! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازی با شباب الاهلی به یک چالش بزرگ و دغدغه‌ای مهم برای مدیران، هواداران و کادرفنی سپاهان تبدیل شد تا این تیم بعد از شکست سنگین به نقاط ضعف خود آگاه شود، اما واکنشی برای برطرف کردن آن دیده نشد و هیچ تحرکی دیده نمی‌شود!

محمد کریمی و برایان دابو بازیکنان باکیفیتی هستند اما در میانه میدان تک و تنها هستند، اکثر بازیکنان این تیم خصوصیات و ویژگی‌های فردی در کناره‌های زمین دارند و زمانی که در وسط زمین حضور پیدا می‌کنند قابلیت خود را از دست می‌دهند.

سپاهانی‌ها مهره جایگزینی هم برای این دو بازیکن ندارند و با توجه به بازی درگیرانه‌ای که در میانه میدان اتفاق می‌افتد احتمال مصدومیت و محرومیت وجود دارد اما آنها بدون داشتن آلترناتیو فصل را شروع خواهند کرد.

تشابه سبک فوتبالی کریمی و دابو هم باعث شده تا آنها تنوع تاکتیکی در میانه میدان نداشته باشند و تیم حریف اگر چند بازیکن قدرتمند در میانه میدان داشته باشد آنها را به صورت کامل از جریان بازی خارج خواهد کرد.

2065952

باید دید کادرفنی سپاهان و مدیران این باشگاه برای رفع مشکل تیم خود چه طرح و برنامه‌ای خواهند داشت، استفاده از بازیکنان آکادمی یا جذب بازیکن خارجی در دستور کار قرار خواهد گرفت!

دیدگاه‌ها