کد خبر : 2061039 | 20 مرداد 1403 ساعت 04:17 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو اجازه می‌دهد شاگردش به لیگ برتر برگردد

رایان کنت، وینگر سابق لیورپول، در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

مورینیو اجازه می‌دهد شاگردش به لیگ برتر برگردد

به گزارش‌ "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه، قصد دارد به رایان کنت اجازه بازگشت به لیگ برتر را بدهد. مورینیو پس از حضور در فینال لیگ قهرمانان برای شبکه تی‌ان‌تی، در ماه ژوئن هدایت تیم ترکیه‌ای را بر عهده گرفت.

این سرمربی پرتغالی در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بوده و با پرداخت رقمی رکوردشکن حدود 20 میلیون یورو، یوسف النصیری را از سویا به خدمت گرفت. آلن سنت‌ماکسیمین، وینگر سابق نیوکاسل نیز به صورت قرضی از الاهلی به فنرباغچه پیوسته است.

با این حال، فعالیت کمتری در زمینه فروش بازیکنان صورت گرفته است. لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه، تصمیم به بازنشستگی گرفته و چندین بازیکن ذخیره نیز باشگاه را ترک کرده‌اند.

رایان کنت، وینگر سابق لیورپول و رنجرز، یکی دیگر از بازیکنانی است که احتمال جدایی‌اش وجود دارد. این بازیکن 27 ساله فصل گذشته در 18 بازی تنها یک گل به ثمر رساند و بیشتر دقایق بازی او در رقابت‌های اروپایی بود.

اما اکنون به نظر می‌رسد که او آماده بازگشت به فوتبال انگلیس است و گزارش‌ها حاکی از آن است که ایپسویچ تاون تازه صعود کرده خواهان جذب کنت به ترکیب خود است.

بنابراین، او به تیم ایپسویچ خواهد پیوست که در آماده‌سازی برای اولین فصل خود در لیگ برتر انگلیس از سال 2002-2001 بسیار فعال بوده است.

اوماری هاچیسون با قراردادی رکوردشکست 20 میلیون پوندی از چلسی به خدمت گرفته شده است، در حالی که بن جانسون و آریجانیت موریک به عنوان بازیکنان باتجربه لیگ برتر به تیم اضافه شده‌اند. لیام دیلاپ نیز به صورت دائمی از منچسترسیتی به ایپسویچ پیوسته و جیکوب گریوز و کانر تاونسند نیز با تجربه بازی در چمپیونشیپ به ترتیب از هال و وست بروم به این تیم آمده‌اند.

دیدگاه‌ها