کد خبر : 2061034 | 20 مرداد 1403 ساعت 00:34 | 55.7K بازدید | 90 دیدگاه

حسن باید کار نیمه تمامش را تمام کند؛

اختصاصی پدر حسن یزدانی: حالم خوب است

علی اعظم یزدانی، پدر کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد، در سالن برگزاری مسابقات کشتی المپیک دچار ناراحتی شد و به بیمارستان منتقل گردید.

اختصاصی پدر حسن یزدانی: حالم خوب است

به گزارش "ورزش‌ سه"، برای اطلاع از وضعیت پزشکی یزدانی با وی تماس گرفتیم که او در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد شرایط نرمالی دارد و پس از رسیدگی پزشکان مشکل خاصی ندارد. 

او گفت: «من به بیمارستان سیار داخل خود سالن منتقل شدم تا فشارم بررسی بشود، چون به دلیل اتفاقات رخ داده در کشتی فینال عصبانی و ناراحت بودم و فشارم بالا رفته بود.» 

از یزدانی درباره مصدومیت کاپیتان تیم ملی کشتی پرسیدیم که او در پاسخ گفت: «مسئله‌ای که برای حسن پیش آمد، دررفتگی کتف در این مسابقه بود که پزشکان تلاش کردند کتف او را جا بیندازند اما درد کتف آسیب دیده آنقدر زیاد بود که او به سختی توانست تا پایان کشتی روی پا بایستد. به هر حال حسن سرباز مردم ایران است و دوست داشت در المپیک طلا بگیرد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.» 

او درباره احتمال کناره‌گیری یزدانی از رشته کشتی هم گفت: «من فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی رخ بدهد. فکر می‌کنم حسن کار درمانی‌اش را خیلی زود آغاز می‌کند و دوباره خیلی زود روی تشک کشتی حاضر خواهد شد. به نظر من کار نیمه تمام امشب را در المپیک لس آنجلس تمام خواهد کرد؛ اتفاقی که امشب هم می‌توانست رخ بدهد اما به هر صورت قسمت نبود.»

دیدگاه‌ها