کد خبر : 2061022 | 19 مرداد 1403 ساعت 23:31 | 41.7K بازدید | 18 دیدگاه

جنس مدال‌های المپیک پاریس جنجال‌ساز شد!

حواشی پیرامون المپیک پاریس همچنان ادامه دارد. پس از تخت‌خواب‌های عجیب و غریب دهکده المپیک و وضعیت نامناسب رود سن، حالا نوبت به کیفیت پایین مدال‌ها رسیده است.

جنس مدال‌های المپیک پاریس جنجال‌ساز شد!

به گزارش "ورزش سه"، نیجای هاستون، اسکیت‌باز آمریکایی که در رقابت‌های خیابانی شرکت کرد و در ۲۹ جولای مدال برنز را به دست آورد، در شبکه‌های اجتماعی خود از خراب شدن مدال خود تنها چند روز پس از کسب آن ابراز نارضایتی کرد.

هاستون در استوری اینستاگرام خود از وضعیت کنونی مدال خود انتقاد کرد. او در ویدیویی مدال کمی فرسوده خود را نشان داد و گفت: «وقتی نو بود خوب به نظر می‌رسید.» اما افزود: «بعد از اینکه روی پوستم گذاشتم و کمی عرق کرد و بعد آخر هفته پیش دوستانم بود، ظاهراً کیفیت آنطور که فکر می‌کردیم خوب نیست.»

این کالیفرنیایی که به لطف عناوین متعدد خود در لیگ اسکیت‌برد خیابانی یکی از نمادین‌ترین اسکیت‌بازان محسوب می‌شود، با لحنی طنز گفت که مدال او «انگار از جنگ برگشته». او با اشاره به وضعیت اسفناک فیزیکی مدال گفت: «شاید باید کیفیت را کمی بهبود بخشید.» این مدال‌آور با این سخنان کنایه‌ای به برگزارکنندگان بازی‌ها زد. طبق برخی برآوردها، ارزش مدال برنز حدود ۳۵۰ یورو، مدال نقره ۴۳۶ یورو و مدال طلا ۸۶۳ یورو است.

دیدگاه‌ها