کد خبر : 2061005 | 20 مرداد 1403 ساعت 05:30 | 39.2K بازدید | 9 دیدگاه

شگفتی جالب آلمان: مادر سانه مدال‌آور المپیک بود

رجینا وبر که تنها مدال‌آور آلمانی در رشته ژیمناستیک ریتمیک در المپیک برای کشورش بوده، مادر لروی سانه است.

شگفتی جالب آلمان: مادر سانه مدال‌آور المپیک بود

به گزارش "ورزش سه"، رجینا وبر اولین و تا به حال تنها زن آلمانی است که موفق شده است در رشته ژیمناستیک ریتمیک مدالی را برای کشور آلمان به دست آورد و این افتخار بزرگی برای او به حساب می‌آید.

در مسابقات المپیک ۱۹۸۴ که در کشور آمریکا و به میزبانی شهر لس آنجلس برگزار شد، این ورزشکار آلمانی موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند که شاید بزرگ‌ترین دستاورد او به حساب بیاید. وبر به دلیل دوران حرفه‌ای درخشانش در ورزش جایزه برگ غار نقره‌ای را هم که بزرگ‌ترین جایزه در ایالتش در آلمان بود دریافت کرد.

2065831

به نظر می‌رسد که ورزش و به خصوص ورزش قهرمانی به صورت جدی در این خانواده جریان دارد. چیزی که شاید بسیاری از مردم از آن بی‌خبر باشند این است که وبر در واقع مادر لروی سانه است که بازیکن تیم ملی آلمان به حساب می‌آید و پیراهن بایرن مونیخ را به تن دارد.

او که با سلیمان سانه، فوتبالیست سابق، ازدواج کرده است سه فرزند به نام‌های لروی، سیدی و کیم دارد. هر سه فرزند او تصمیم گرفتند که مسیر پدرشان را ادامه دهند اما وبر امیدوار است که ستاره جوان ۱۷ ساله آلمانی به نام درایا وارفولومیف بتواند جای او را پر کند و بار دیگر مدالی در این رشته برای کشور آلمان به دست آورد.

دیدگاه‌ها