کد خبر : 2060980 | 19 مرداد 1403 ساعت 19:21 | 30.9K بازدید | 88 دیدگاه

آمریکا برنز والیبال را به سختی گرفت

سه-هیچ، پایان عجیب نبرد فشرده رده‌بندی والیبال

آمریکا با غلبه بر ایتالیا به مدال برنز المپیک پاریس دست یافت.

سه-هیچ، پایان عجیب نبرد فشرده رده‌بندی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و آمریکا امروز در دیدار رده‌بندی المپیک پاریس به مصاف هم رفتند. این دو تیم که پس از شکست در مرحله نیمه‌نهایی به این دیدار رسیده بودند، به دنبال کسب مدال برنز این رقابت‌ها بودند. ایتالیا پس از شکست برابر فرانسه میزبان و آمریکا پس از باخت نزدیک به لهستان، در تلاش برای بازگشت به مسیر پیروزی بودند.

2065765

ست اول این دیدار با رقابتی نزدیک بین دو تیم آغاز شد. هر دو تیم تا امتیازات پایانی با اختلاف اندکی پیش رفتند، اما در نهایت این آمریکا بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و توانست قدم اول را محکم بردارد.

در ست دوم، آمریکا بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست اختلاف خوبی با حریف ایجاد کند. با این حال، ایتالیا با تلاش‌های خود در امتیازات پایانی توانست این فاصله را جبران کند، اما باز هم این آمریکا بود که در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ پیروز میدان شد و دو بر صفر پیش افتاد.

2065766

در ست سوم، تیم آمریکا از همان ابتدا با قدرت بیشتری ظاهر شد و فاصله مناسبی با ایتالیا ایجاد کرد. تعویض‌های فردیناندو دجورجی، سرمربی ایتالیا، تلاش کرد تا تیمش را به بازی برگرداند و این تلاش‌ها تا حدی موفق بود. اما در پایان، آمریکا باز هم توانست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز این ست شود.

2065767

با این پیروزی ۳-۰، تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد مدال برنز المپیک پاریس را به دست آورد. این موفقیت نشان‌دهنده قدرت و انسجام تیمی آمریکا در این رقابت‌ها بود که توانستند با پیروزی در تمامی ست‌ها، جایگاه خود را در بین سه تیم برتر تثبیت کنند.

تیم ایتالیا، با وجود تلاش‌های فراوان در این دیدار، نتوانست به مدال برنز دست یابد و به این ترتیب با مقام چهارمی به کار خود در المپیک پایان داد. عملکرد آنها در این تورنمنت همچنان مورد تحسین بود، اما در نهایت نتوانستند در دیدار رده‌بندی پیروز شوند.

دیدگاه‌ها