کد خبر : 2060979 | 19 مرداد 1403 ساعت 19:09 | 47.8K بازدید | 13 دیدگاه

حسرت ابدی برای پوتیاس

برنز برای آلمان: اسپانیا با اشتباه ستاره‌اش باخت!

تیم ملی زنان آلمان موفق با پیروزی ۰-۱ برابر تیم ملی زنان اسپانیا به مدال برنز مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس رسید.

برنز برای آلمان: اسپانیا با اشتباه ستاره‌اش باخت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان آلمان از عصر امروز به وقت ایران در دیدار رده‌بندی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ که در شهر پاریس در حال برگزاری است روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد و مدال برنز را از آن خود کند.

تیم ملی آلمان پیش از این در مرحله نیمه نهایی با یک گل برابر تیم ملی آمریکا شکست خورده بود و اسپانیا هم با نتیجه ۲-۴ بازی را به تیم ملی زنان برزیل واگذار کرده بود و هر دو مصمم بودند تا بتوانند با کسب پیروزی در این بازی حداقل بدون مدال پاریس را ترک نکنند.

هر دو تیم در نیمه اول فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، هرچند که توپ و میدان بیشتر در اختیار ستاره‌های تیم ملی اسپانیا بود که به عنوان قهرمان جهان از نگاه بسیاری شانس بیشتری هم برای قهرمانی در این بازی داشتند اما تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

اما طلسم دروازه در نیمه دوم بالاخره شکست و این گیلیا گی‌وین بود که توانست از روی نقطه پنالتی که داور به سود آلمان اعلام کرده بود دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیاندازد. حملات اسپانیا پس از دریافت این گل شدت گرفت اما آنها با وجود مالکیت توپ ۶۸ درصدی در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند.

2065759
2065760

اما اوج هیجان زمانی بود که داور این بازی هفت دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و در دقیقه هفتم یک پنالتی به سود اسپانیا گرفت که جنجال زیادی را به همراه داشت. الکسیا پوتیاس که پیش از این موفق به کسب توپ طلا شده یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال زنان به حساب می‌آید پشت این توپ قرار گرفت، اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند و دروازه‌بان آلمان در نقش یک قهرمان ظاهر شد و موفق شد این پنالتی را در دقیقه نهم وقت تلف شده مهار کند تا دست اسپانیا از مدال المپیک کوتاه بماند و تیم ملی زنان آلمان برنده مدال برنز این مسابقات شود.

2065758

دیدگاه‌ها