کد خبر : 2060962 | 19 مرداد 1403 ساعت 17:41 | 43.8K بازدید | 41 دیدگاه

فخرفروشی مولر: من طلای المپیک دارم! (عکس)

توماس مولر در اقدامی جالب به برنده شدن اسبش در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس اشاره کرد.

فخرفروشی مولر: من طلای المپیک دارم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مولر در دوران حضورش در بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به افتخارات بسیار زیادی دست پیدا کرده و موفق شده است قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ را هم با تیم ملی کشورش تجربه کند اما حالا افتخار جدیدی را به دست آورده است.

او به صورت غیررسمی حالا یک مدال طلای المپیک را هم به کارنامه‌اش اضافه کرده است. کریستین کوکوک از آلمان روز سه‌شنبه موفق شد در مسابقات اسب سواری پرش از مانع در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس با اسبی به نام چِکر برنده مدال طلا و عنوان قهرمانی این رشته شود.

جالب اینجاست که این اسب به مولر تعلق دارد و او حالا افتخار جدیدی را هم به این شکل و به صورت غیر مستقیم به دست آورده است که به نظر می‌رسد از آن بسیار خوشحال است. این ستاره بایرن ویدیویی از خودش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۴ را به گردن داشت و یک عروسک اسب هم روی شانه گذاشته بود.

مولر به این شکل خوشحالی‌اش را از قهرمانی اسبش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نشان داد و نوشت: «طلایی است. ما قهرمان المپیک هستیم. کلاه را به افتخار کاری که تو (کوکوک) در یک سال و نیم اخیر با چکر کردی از سر برمی‌دارم. خیلی هیجان‌زده هستم. حالا برو و جشن بگیر.»

2065715

دیدگاه‌ها