کد خبر : 2060961 | 19 مرداد 1403 ساعت 17:39 | 156.5K بازدید | 113 دیدگاه

اسکوچیچ در تراکتور عاشق شد

دراگان اسکوچیچ با جدیت خاصی تمرینات تیمش را دنبال می‌کند و از انگیزه شخصی بالایی برای فصل جدید برخوردار است.

اسکوچیچ در تراکتور عاشق شد

به گزارش “ورزش سه”، برای مربی کروات جدید تراکتور که بعد از موفقیت با تیم ملی ایران و صعود به جام‌جهانی قطر به شکل عجیبی جای خود را به كارلوس كی‌روش داد، اکنون فضایی مهیا شد تا بار دیگر منتفدان خود را به آرامش فرا بخواند.

نکته جالب اما در شرایط کنونی اعتماد ویژه‌ای است که دراگان اسکوچیچ به ستاره جدید تراکتور دارد.

مهدی ترابی، پیش از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تراکتور، راهی این تیم شده بود تا انتقالی ویژه از پرسپوليس به مقصد تبریز را به نام خود کند. با این حال بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ و با توجه به شرایطی که ترابی در زمان هدایت این مربی کروات در تیم ملی ایران داشت، بحث زیادی درباره آینده شماره ۹ تراکتور شکل گرفت.

2065739

اما اکنون شرایط به نظر می‌رسد کاملا متفاوت باشد. دراگان‌ کاملا به مهدی ترابی اعتماد دارد و ابایی از این موضوع ندارد که آن را در جمع شاگردانش علنی اعلام کند. اعلانی که حتی تعجب دیگر بازیکنان را نیز به همراه داشت تا آنها حسابی سر به سر مهدی ترابی گذاشته و او را «پسر جدید دراگان‌» بنامند.

اسکوچیچ در حاشیه تمرین این تیم و زمانی که توجهی بیش از حد به ترابی داشت، با واکنش بازیکنان مواجه شد.  در این حین اما سرمربی کروات با توصیفی جالب از مهدی ترابی او را فوق ستاره تیمش نامید که مستحق چنین توجهی است.

باید دید در تراکتور و تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ وضعیت در پایان فصل به چه شکل خواهد بود و آیا ترابی قادر خواهد بود با رهبری خط میانی در کنار دیگر ستاره‌های سرخ مثل ریکاردو، تبریزی‌ها را به اتفاقی شیرین برسانند یا خیر.

دیدگاه‌ها