کد خبر : 2060951 | 19 مرداد 1403 ساعت 16:49 | 22.2K بازدید | 36 دیدگاه

تیم خوبی که فونسکا دارد

رویاپردازی میلان با شکست سیتی، رئال و بارسلونا

هنوز فصل شروع نشده ولی هواداران میلان بهانه خوبی برای رویاپردازی دارند. یک پیش فصل عالی با پیروزی برابر سه غول اروپایی.

رویاپردازی میلان با شکست سیتی، رئال و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، هنوز برای رسیدن به میلان بزرگ فاصله زیادی است، اما حداقل، "عصر فونسکا" شروع خوبی داشته است. حتی اگر در پیش فصل باشیم و نتایج بازی‌های دوستانه بی‌ارزش باشند، حس هواداران میلان قبل از شروع فصل بسیار مثبت است. دلیل؟ سه پیروزی در تور آمریکا مقابل منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا (پنالتی‌ها).

پائولو فونسکا دوران حضور خود در باشگاه لیل فرانسه را به پایان رساند تا به ایتالیا بازگردد (او مربی سابق رم است) و با میلان قرارداد امضا کند. او در نشست اخیر خود گفت: «ما باید پیشرفت کنیم، اما در این سه بازی دوستانه مقابل سه تیم قدرتمند، کارهای خوبی انجام دادیم.»

فونسکا می‌داند که در میلان چه ماموریت سختی دارد. میلانی زیر سایه اینتر که باید برای به زیر کشیدن رقیب همشهری تلاش کند و جای هیچ اشتباهی هم نیست.
مربی پرتغالی (که هنوز همه بازیکنان را در اختیار ندارد) مجبور شده است روی نام‌هایی مانند لوکا توریانی (19 ساله) در دروازه، لیبرالی جوان و آینده‌دار یا بازیکنانی که سال گذشته کمتر به میدان رفتند، مانند تراچانو، حساب کند. یوویچ یا سائلماکرز و سامو چوکوئزه که با پیولی شروع کننده نبودند نیز می‌توانند برای فونسکا کلیدی باشند.

فونسکا می‌گوید: «می‌خواهیم وقتی توپ را از دست می‌دهیم سریعاً آن را پس بگیریم. ما می‌خواهیم تیمی باشیم که پرس را از بالا انجام می‌دهد. واضح است که باید پیشرفت کنیم اما این یکی از کارهایی خواهد بود که می‌خواهیم در زمین انجام دهیم.»

2065689

تغییر به 1-3-2-4
میلان با فونسکا تغییر سیستم خواهد داد. هنوز موراتا باید به تیم ملحق شود، اما به نظر واضح است که سیستم از 3-3-4 معمول فصل‌های اخیر به 1-3-2-4 تغییر خواهد کرد. سیستمی که به رافائل لیائو، کریستین پولیشیچ و سامو چوکوئزه اجازه می‌دهد تا به‌طور همزمان وارد ترکیب شوند. جلوتر از این سه نفر، خرید جدید یعنی موراتا قرار می‌گیرد.
فونسکا پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل بارسلونا گفت: «کریستین می‌تواند در هر منطقه‌ای از خط حمله بازی کند، او بسیار بسیار باهوش است. من دوست داشتم او را در آنجا ببینم و سائلماکرز را به عنوان یک وینگر.»

چیزی که تغییر نمی‌کند درون دروازه است چون مثل همیشه مایک مانیان آنجا خواهد بود. 

انتقال‌های احتمالی
فورلانی، مدیرعامل میلان، قبلاً اعلام کرده بود که برای انتقالات تا آخرین روز بازار منتظر خواهند ماند. در افق، دو خرید واضح پس از ورود رسمی موراتا و پاولوویچ دیده می‌شود: یک هافبک و یک دفاع راست. مورد دوم پس از مصدومیت فلورنزی تشدید شد. امرسون رویال گزینه جدی است و به بستن قراردادش از تاتنهام نزدیک‌اند. سپس در خط میانی از بین فوفانا (موناکو) و سامارزیچ (اودینزه) یکی جذب خواهد شد.

2065690

دیدگاه‌ها