کد خبر : 2060950 | 19 مرداد 1403 ساعت 17:27 | 72.9K بازدید | 101 دیدگاه

بلوگرانا نمی‌خواهد جنگ را به رئال ببازد

رسمی: ستاره یورو به بارسلونا پیوست (عکس)

دنی اولمو با جدایی از لایپزیش و با امضای قراردادی پنج ساله رسما به بارسلونا پیوست.

رسمی: ستاره یورو به بارسلونا پیوست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولمو یکی از بهترین بازیکنان لایپزیش در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا بود و عملکرد درخشانش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی اسپانیا که با قهرمانی آنها همراه شد توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را به این بازیکن جلب کرد.

مدیران بارسلونا خیلی زود برای جذب این بازیکن دست به کار شدند و مذاکرات در چند هفته اخیر به صورت جدی ادامه پیدا کرد. دکو چند روز قبل برای مذاکره رو در رو با مدیران لایپزیش راهی آلمان شد و بالاخره توانست با آنها برای انتقال این بازیکن به توافق نهایی دست پیدا کند.

2065700

این ستاره اسپانیایی دقایقی قبل وارد باشگاه بارسلونا شد و قراردادش را به امضا رساند تا به صورت رسمی به اولین خرید بارسا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده باشد. او قراردادی پنج ساله را با بارسا به امضا رساند و گفته می‌شود که مبلغ این قرارداد ۵۵ میلیون یورو به علاوه هفت میلیون یورو بند پاداش است.

او پس از امضای قراردادش با تعدادی از هواداران بارسا که در بیرون از نوکمپ حضور داشتند دیدار کرد، با آنها عکس گرفت و پیراهن‌هایشان را امضا کرد. همچنین مشخص شده است که این بازیکن قرار است از فصل آینده پیراهن شماره ۲۰ بارسا را به تن کند.

2065685
2065686
2065687

دیدگاه‌ها