کد خبر : 2060945 | 19 مرداد 1403 ساعت 16:03 | 37.7K بازدید | 44 دیدگاه

بهترین اتلتیکوی سال‌های اخیر

پول ته کشید: اتلتیکو را کهکشانی بستند!

باشگاه قرمز و سفیدپوش مادریدی 200 میلیون یورو برای خرید بازیکنانی باکیفیت خرج کرده است و دیگر برای خرید بعدی پولی در خزانه نیست.

پول ته کشید: اتلتیکو را کهکشانی بستند!

به گزارش "ورزش سه"، آاس امروز نوشت که پول اتلتیکو تمام شده و جایی برای بازیکن جدید نیست. امسال اتلتیکو حدود 200 میلیون یورو برای تقویت خود با چهار بازیکن (لو نورماند، سورلوث، گالاگر و خولیان آلوارز) هزینه کرده است.

فوتبالیست‌های باکیفیت و اثبات شده که پتانسیل تیم را بالا می‌برند. اتلتیکو توانسته است تیم مورد نظر خود را بازسازی کند و برای انجام این کار حسابی نیز هزینه کرده است. در این بین سامو را نیز با 40 میلیون یورو به چلسی واگذار کردند.

حالا اتلتیکو دیگر حاشیه مالی برای انجام تحرکات بیشتر در بازار را ندارد. در حال حاضر تیم تکمیل است و البته این به آن معنا نیست که نقل و انتقال دیگری انجام نخواهد شد اما حالا اتلتیکو باید شروع به فروش بازیکن کند. سیمئونه همچنان یک مدافع میانی جدید می‌خواهد.

نام ژوائو فلیکس، ریکلمه و کوریا نیز به عنوان خروجی‌های احتمالی روی میز است. البته ال چولو روی آنها حساب می‌کند، اما تا پایان بازار خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. سرمربی آرژانتینی گفته بود که این تابستان به دنبال بستن یک تیم بزرگ است، زیرا فصل بسیار سختی خواهد بود. او فعلا به هدفش رسیده است.

دیدگاه‌ها