کد خبر : 2060943 | 19 مرداد 1403 ساعت 15:49 | 13.8K بازدید | 12 دیدگاه

در بحبوحه برگزاری المپیک

درام مرگ در بازی‌های کراس فیت!

در روزهای برگزاری المپیک پاریس، کیلومترها دورتر در آمریکا، بازی‌های کراس فیت تگزاس تحت الشعاع یک مرگ وحشتناک قرار گرفت.

درام مرگ در بازی‌های کراس فیت!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کل دنیای ورزش درگیر بازی‌های المپیک پاریس است، رویداد بزرگ سالانه برای ورزشکاران تناسب‌اندام در فورت ورث، تگزاس برگزار می‌شود. در طول اولین مسابقه این رویداد چند روزه، یک مسابقه دویدن-شنا، یک ورزشکار روز پنجشنبه در دریاچه مارین کریک در نزدیکی کالج شمال غربی تارانت کانتی غرق شد.

مسابقات کراس فیت باقی مانده برای آن روز لغو شده است. هنوز مشخص نیست که بازی‌های کراس فیت چه زمانی از سر گرفته می‌شود. در ایالات متحده آمریکا، بخش‌هایی از مسابقات به صورت زنده در ESPN+ پخش می‌شود.

مدیر اجرایی کراس فیت، دان فاول، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «کراس فیت از مرگ یکی از ورزشکاران ما در جریان شنای رویداد امروز صبح بسیار متأسف است. ما در حال همکاری سیار نزدیک با مقامات برای تحقیقات بعدی هستیم.»

نام ورزشکار فوت شده توسط مقامات اعلام نشده است.

2065673

کول لرن، یک ورزشکار کانادایی کراس فیت، در مورد این اتفاق تراژیک توضیح داد: «من دیدم که او شروع به مبارزه کرد، چرخش‌های کمی انجام داد و سعی کرد سرش را از آب بیرون بیاورد. در آن لحظه شروع کردیم به فریاد زدن برای نجات غریق که او نیاز به کمک دارد و بعد از چند ثانیه زیر آب بود و دیگر بلند نشد.»

آتش نشانی فورت ورث حوالی ساعت 8 صبح برای این حادثه غم‌انگیز فراخوانده شد. به نظر می‌رسد ویدئویی از صحنه نشان می‌دهد که یک جسد در حدود ساعت 10 صبح از آب بیرون کشیده می‌شود.

لیا واگنر، سخنگوی اداره پلیس فورت ورث، گفت: «اطلاعات مربوط به اینکه چه کسی فوت شده، منتشر نخواهد شد تا زمانی که بازرس شهرستان تارانت فرصت صحبت با خانواده و تایید نام و هویت ورزشکار را پیدا کند.»

مدیر اجرایی کراس فیت، فاول، در ادامه گفت: «افراد زیادی از این حادثه واقعاً غمگین هستند چون ورزشکار را به خوبی می‌شناختند و به این شخص عشق می‌ورزیدند. همه به او احترام می‌گذاشتند.»

دیدگاه‌ها