کد خبر : 2060941 | 19 مرداد 1403 ساعت 15:39 | 15K بازدید | 18 دیدگاه

توقیف خودروی ستاره بایرن: زدی و در رفتی!

پلیس آلمان خودروی ماتیس دی‌لیخت را به دلیل تصادف و فرار از صحنه توقیف کرد.

توقیف خودروی ستاره بایرن: زدی و در رفتی!

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود در فهرست فروش باشگاه بایرن مونیخ برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو قرار گرفته و در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستنش به منچستریونایتد تا پیش از پایان این پنجره منتشر شده است.

اما اتفاق عجیبی که باعث شده از روز گذشته نام این بازیکن بار دیگر در صدر اخبار قرار بگیرد اصلا فوتبالی نیست. ظاهرا این بازیکن در مقابل باشگاه بایرن مونیخ با خودروی دیگری تصادفی جدی داشته و آسیب بسیاری وارد کرده اما بلافاصله محل را ترک کرده است. شاهدی در آن نزدیکی این اتفاق را دیده و به پلیس خبر داده است.

2056885

گفته شده بود که پلیس تحقیقاتش را در این باره آغاز کرده و حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که پلیس مونیخ تصمیم گرفته است که تا زمان تکمیل این تحقیقات و مشخص شدن حقیقت خودروی این بازیکن را توقیف کند. این مدافع هلندی در حال حاضر یک آئودی Q8 دارد که در اختیار پلیس قرار گرفته است.

روزنامه بیلد همچنین تاکید کرده که دی‌لیخت در آستانه ترک بایرن قرار دارد و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که حدود ۵۰ میلیون یورو برای فروش او به یونایتد دریافت کنند، هرچند دو باشگاه هنوز بر سر این مبلغ به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها