کد خبر : 2060932 | 19 مرداد 1403 ساعت 15:03 | 27.1K بازدید | 40 دیدگاه

فولادشهر گزینه اول شد؛

محل جدید میزبانی از تیم ملی پس از نقش جهان

به دلیل شرایط فاجعه‌بار چمن ورزشگاه نقش جهان امیر قلعه‌نویی و مسئولان فدراسیون گزینه دیگری را به صورت جدی‌ مورد بررسی قرار داده‌‎اند.

محل جدید میزبانی از تیم ملی پس از نقش جهان

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از اینکه ورزشگاه آزادی به دلیل وارد شدن به مرحله جدید بازسازی از دسترس تیم ملی و امیر قلعه‌نویی خارج شد، ورزشگاه نقش جهان برای برگزاری اولین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برابر قرقیزستان در نظر گرفته شد.

با این حال وضعیت ورزشگاه نقش جهان در دیدار سپاهان و شباب الاهلی که به صورت مستقیم در نتیجه مسابقه اثرگذار بود و شاگردان مورایس به شدت از آن متضرر شدند سبب شد تا نظر امیر قلعه‌نویی که در اصفهان حاضر شده بود و این بازی را از نزدیک تماشا کرد درباره برگزاری دیدار تیم ملی در نقش جهان عوض شود.

طی روزهای اخیر کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون در حال بررسی شرایط سایر استادیوم‌های کشور هستند که شرایط برگزاری میزبانی را دارند و در حال حاضر جمع‌بندی آنها به انجام مسابقه در ورزشگاه فولادشهر رسیده است که در مبارکه اصفهان قرار دارد و امیر قلعه‌نویی به واسطه 3 سال مربیگری در ذوب آهن و سپاهان شناخت خوبی از این ورزشگاه دارد و البته خاطرات خوشی نیز از پیروزی‌هایش در این ورزشگاه در خاطرش مانده است.

دیدار ایران و قرقیزستان طبق برنامه باید 15 شهریورماه برگزار شود و مسئولان فدراسیون باید هر چه زودتر ورزشگاه مورد نظر خود را برای میزبانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و همینطور فدراسیون جهانی فوتبال معرفی کنند.

دیدگاه‌ها