کد خبر : 2060931 | 19 مرداد 1403 ساعت 14:57 | 65.3K بازدید | 63 دیدگاه

پاسخ منفی رئال به قهرمان یورو: تیم ما جا ندارد!

آیمریک لاپورت علاقه زیادی به حضور در اسپانیا و رئال مادرید داشت اما با در بسته مواجه شد.

پاسخ منفی رئال به قهرمان یورو: تیم ما جا ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، لاپورت در فاصله سال‌های ۲۰‍۱۸ تا ۲۰۲۳ در منچسترسیتی حضور داشت و قهرمانی‌های متعددی را با این تیم به دست آورد اما مانند بسیاری از بازیکنان مطرح حاضر در فوتبال اروپا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که راهی فوتبال عربستان شود و پیراهن النصر را به تن کرد.

با وجود این که تنها یک فصل از پیوستن به باشگاه النصر گذشته اما او دیگر تمایلی به ادامه حضور در فوتبال عربستان ندارد و مایل است که زودتر به لیگ‌های اروپایی برگردد و پیش از این هم بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع اشاره کرده بودند که او حتی حاضر است دستمزدش را برای بازگشت به اروپا کاهش داد.

این ستاره اسپانیایی که چند هفته قبل به همراه تیم ملی کشورش توانست در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قهرمان شود و سابقه بازی در بارسلونا در فصل ۱۲-۲۰۱۱ را هم دارد، تمایل زیادی داشت که بازی برای رئال مادرید را هم تجربه کند و با ترک النصر به اسپانیا برگردد.

اما مارکا خبر داده است که مدیران رئال حاضر به جذب او نشده‌اند و درهای این باشگاه به روی او بسته است. این در حالی است که او در پست دفاع وسط بازی می‌‌کند و جدایی ناچو و مصدومیت داوید آلابا باعث شده که رئال در این پست آسیب‌پذیر باشد اما مدیران این باشگاه فعلا تصمیمی برای جذب مدافع وسط ندارند و این خبر خوبی برای لاپورت نخواهد بود.

دیدگاه‌ها