کد خبر : 2060930 | 19 مرداد 1403 ساعت 14:51 | 43.4K بازدید | 27 دیدگاه

پیشنهاد جدید: عربستان بی‌خیال ستاره آرژانتین نمی‌شود

دو باشگاه عربستانی الاهلی و الاتحاد بار دیگر پیشنهادی جدیدی را برای جذب پائولو دیبالا ارائه کرده‌اند.

پیشنهاد جدید: عربستان بی‌خیال ستاره آرژانتین نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا دو سال قبل به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از یوونتوس جدا شد و به رم پیوست و از همان زمان به یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم تبدیل شده و امیدوار است که بتواند در فصل آینده هم عملکرد درخشانی را در ترکیب تیمش داشته باشد.

این مهاجم ۳۰ ساله فصل گذشته موفق شد در ۳۹ دیداری که پیراهن این تیم را به تن داشت، ۱۶ گل برای رم به ثمر برساند و ۱۰ پاس گل هم ارسال کرد و علاوه بر این، به چهره مهم در رختکن این تیم تبدیل شده و حتی در این تابستان موفق شد ماتیاس سوله را برای ترک یووه و پیوستن به جالوروسی متقاعد کند.

1993960

پیش از این شایعاتی درباره پیشنهادهای هنگفت رسیده از باشگاه عربستانی به این ستاره آرژانتینی منتشر شده بود و حالا کالچومرکاتو مدعی شده است که دو باشگاه الاتحاد و الاهلی بار دیگر در تلاش هستند تا بتوانند او را برای حضور در لیگ فوتبال این کشور متقاعد کنند.

هر دو باشگاه به دیبالا اعلام کرده‌اند که در صورت قبول پیشنهادشان سالانه ۱۵ میلیون یورو به او دستمزد بدهند که با توجه به بندهای پاداش تا ۲۰ میلیون یورو هم خواهد رسید. با این حال، نه باشگاه رم و نه این بازیکن هیچ تمایلی به این قبول این پیشنهادها ندارند و امیدوار هستند که فصل آینده بتوانند در کنار هم به یکی از مدعیان قهرمانی سری آ ایتالای تحت هدایت دنیله‌ ده‌روسی تبدیل شوند.

دیدگاه‌ها