کد خبر : 2060929 | 19 مرداد 1403 ساعت 14:47 | 41.5K بازدید | 24 دیدگاه

هیچکس تصورش را نمی‌کرد

18 میلیون یوروی غیر منتظره در حساب بارسلونا

باشگاه بارسلونا در آستانه واریز دو مبلغ است که می‌تواند در روند خریدهای بارسا در انتقالات تحول ایجاد کند.

18 میلیون یوروی غیر منتظره در حساب بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، این روزها همه تمرکز تیم مدیریت ورزشی بارسلونا روی خلوت کردن فهرست بازیکنان است. پس از گذشت یک ماه از پیش فصل، هانسی فلیک و دستیارانش شروع به بررسی نهایی فهرست خروج تیم کرده‌اند.

هانسی که کار خود را با تعداد زیادی از جوانان لاماسیا آغاز کرد، بعد از بازگشت از تور آمریکا به برخی از آنها اطلاع داده است که پیش فصل را با تیم دوم ادامه خواهند داد. سایرین تحت فرمان او در این شنبه، زمانی که تیم اصلی کار خود را از سر خواهد گرفت، ادامه خواهند داد.

اسپورت امروز نوشت که در میان خروجی‌ها نام خولیان آرائوخو دیده می‌شود. دیروز فلیک به او اطلاع داد که بخشی از برنامه‌هایش نیست. اکنون بارسا به نهایی کردن انتقال او به بورنموث در لیگ برتر بسیار نزدیک است. این انتقال حدود 10 میلیون یورو سود برای بارسا خواهد داشت. در ابتدای تابستان بارسا تصور نمی‌کرد از فروش این بازیکن 10 میلیون یورو به دست بیاورد.

2065653

پول مهمی برای بارسا که به کار بر روی بازی جوانمردانه مالی ادامه می‌دهد تا بتواند چندین قرارداد معلق را ثبت کند. برای مثال اینیگو مارتینز و دنی اولمو، خرید جدید باشگاه.

و درآمدی دیگر که احتمالاً غیرمنتظره‌تر بود: اهرم مالی ژان کلر تودیبو. 
بارسا با انتقال تودیبو به نیس در سال 2021، 20 درصد از رقم فروش آینده او را حفظ کرد. در واقع، این بازیکن حالا در حال حاضر در لندن است تا انتقالش به وستهم را نهایی کند. انتقالی 40 میلیون یورویی که هشت میلیونش به بارسلونا می‌رسد.

10 میلیون از فروش آرائوخو و هشت میلیون یورو از انتقال تودیبو به وستهم؛ 18 میلیون یوروی غیرمنتظره در حساب بارسا.

2065654

دیدگاه‌ها