کد خبر : 2060927 | 19 مرداد 1403 ساعت 14:34 | 43K بازدید | 19 دیدگاه

مهاجم ایرانی آماده نخستین بازی فصل اینتر

مژدگانی گاتزتا به اینزاگی: این شما و این هم طارمی!

روزنامه گاتزتا در شماره امروز خود نوشته است که مهدی طارمی روند بهبودی خود را در پیش گرفته و از روز سه‌شنبه با اضافه شدن به تمرینات گروهی، می‌تواند در هفته نخست برابر جنوا به میدان برود.

مژدگانی گاتزتا به اینزاگی: این شما و این هم طارمی!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود به بهبود طارمی و اضافه شدن او به تمرینات گروهی در روز سه‌شنبه خبر داد. برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، دوری مهاجم ایرانی از تمرینات کمتر از دو هفته بود و او حالا می‌تواند خود را برای دیدار با جنوا آماده کند.

در گزارش گاتزتا آمده است:

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی، در حال بهبود است و هدفش بازی مقابل جنوا است. باشگاه اینتر نسبت به بازگشت او امیدوار است. فرایند بهبودی او به خوبی پیش می‌رود و احتمال می‌رود که طارمی روز سه‌شنبه به تمرینات گروهی بازگردد. اینزاگی امیدوار است که طارمی را برای نخستین بازی سری آ در اختیار داشته باشد.

2065650

اینزاگی از همان روز ۱۷ ژوئیه، یعنی یک ماه قبل از آغاز فصل برای اینتر، متوجه شد که طارمی بازیکنی است که همه چیز را به سرعت می‌خواهد. او در اولین فرصت، در مقابل لوگانو به زمین فرستاده شد و با دو گل پاسخ اعتماد اینزاگی را داد. سپس در برابر پرگولتسه یک گل زد و در مقابل لاس پالماس هم دوباره دو گل به ثمر رساند. با این حال، مصدومیتی برای او پیش آمد، اما طارمی همچنان مصمم است که در ۱۷ اوت، در اولین بازی فصل مقابل جنوا حضور داشته باشد. اکنون در آپیانو، همه کم‌کم به این باور رسیده‌اند.

بهبودی طارمی بدون مشکل پیش می‌رود و تصویر مهاجم ایرانی با شماره ۹۹ که به همراه هم‌تیمی‌هایش به سمت جنوا می‌رود، روز به روز واضح‌تر می‌شود. طارمی تمام تلاش خود را خواهد کرد و اینتر با خوش‌بینی روند بهبود او را دنبال می‌کند. حضور او در اولین بازی و حتی روی نیمکت ممکن است.

مهاجم سابق پورتو یک هفته پیش به دلیل احساس ناراحتی عضلانی در عضله دو سر ران پای چپ، تمرینات خود را متوقف کرد. بازگشت به موقع او برای اولین بازی فصل لیگ ایتالیا غیرممکن به نظر می‌رسید، اما در اینتر همه محتاط بودند. با توجه به فشردگی برنامه‌ها این منطقی بود. تسریع در روند بهبودی ممکن بود طارمی را برای بازی جنوا بازگرداند، اما شاید در درازمدت مشکلاتی به وجود بیاورد.

2065652

به همین دلیل، طارمی برنامه بهبودی خود را بدون عجله دنبال کرد، در حالی که تورام و لائوتارو چند روز زودتر از تعطیلات بازگشتند. نتایج اکنون باعث خوشحالی اینزاگی شده است. طارمی این روزها به تمرینات شخصی و انفرادی خود ادامه می‌دهد، اما اگر همه چیز به خوبی پیش برود، احتمالاً او را بین سه‌شنبه و چهارشنبه به سایر اعضای تیم ملحق خواهند کرد. اگر این اتفاق بیفتد، اینتر با همه بازیکنان خط حمله خود به اولین بازی فصل خواهد رفت و در نهایت همه چیز بر اساس برنامه مربی پیش خواهد رفت: "تولا" (تورام – لائوتارو) از ابتدا در میدان حضور خواهد داشت و طارمی آماده خواهد بود که در صورت نیاز به تیم کمک کند.

اینکه طارمی چه چیزی به تیم اضافه می‌کند، همه دیده‌اند: عملکرد او در پیش‌فصل تقریباً بی‌نقص بوده است، با پنج گل در سه بازی، با میانگین یک گل هر ۴۴ دقیقه و سازگاری طبیعی با دینامیک‌های حمله اینتر. در اولین حضورهایش به عنوان بازیکن اینتر، طارمی انتظارات اینزاگی و مدیران را برآورده کرده است: هوش تاکتیکی، توانایی بازی به عنوان مهاجم اول و دوم، و خونسردی فوق‌العاده در مقابل دروازه، هم در بازی تمرینی و هم در دیدار دوستانه.

2065649

خبرهای خوب به همین‌جا ختم نمی‌شود، زیرا آرناتوویچ نیز در حال بهبود است. مهاجم اتریشی در بازی مقابل پیزا نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و به‌طور مکرر به ماساژ دادن پای چپش پرداخت. اینزاگی در این روزها مجبور بود بدون او کار کند، اما به نظر می‌رسد که او نیز در مسیر بهبودی قرار دارد و احتمالاً از سه‌شنبه به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

اگر این اتفاق بیفتد، اینزاگی می‌تواند با یک ترکیب کامل به میدان برود، که این خبر خوبی برای او خواهد بود: کوره‌آ، که تنها گزینه جایگزین برای زوج "تولا" است، در بازی مقابل الاتحاد عملکرد ضعیفی داشت و هواداران او را با سوت‌های خود سرزنش کردند.

دیدگاه‌ها