کد خبر : 2060924 | 19 مرداد 1403 ساعت 14:30 | 41.6K بازدید | 53 دیدگاه

ستاره رئال به سیتی نمی‌رود: حتی اگر پپ زنگ بزند!

رودریگو با وجود علاقه‌ای که به منچسترسیتی دارد حاضر نیست راهی این باشگاه شود.

ستاره رئال به سیتی نمی‌رود: حتی اگر پپ زنگ بزند!

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو یکی از بازیکنان درخشان و مهره‌های کلیدی رئال مادرید در چند فصل اخیر بوده و عملکرد خوبش در ترکیب این تیم به کسب قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک زیادی کرده است.

چند ماه قبل بود که اظهارات این بازیکن درباره منچسترسیتی جنجال زیادی به پا کرد و مورد توجه بسیاری از طرفداران رئال مادرید و سیتی و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. او در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که سیتی بهترین باشگاه دنیا است و همین باعث شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی و از رئال و حضورش در لیگ برتر انگلیس به گوش برسد.

2009232

هرچند این ستاره برزیلی خیلی زود این شایعات را تکذیب کرد و مدعی شد که حاضر نیست رئال مادرید را ترک کند و حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که او همچنان معتقد است که سیتی بهترین باشگاه دنیاست اما هیچ تمایلی به پوشیدن پیراهن این تیم ندارد و حتی اگر پپ گواردیولا هم تماس بگیرد حاضر به ترک این باشگاه نخواهد بود.

رودریگو در طول مدت حضورش در رئال تا به حال دو قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و معتقد است این افتخاری است که سیتی هرگز قادر به انجام آن نخواهد بود و به همین دلیل او تمایل دارد که همچنان به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد تا افتخارات بیشتری را به همراه این تیم کسب کند.

دیدگاه‌ها