کد خبر : 2060916 | 19 مرداد 1403 ساعت 14:00 | 14.9K بازدید | 26 دیدگاه

بحرانی قبل از سوپرجام

بدون دفاع: مصائب یونایتد برای دربی بزرگ

منچستریونایتد برای بازی فردا مقابل سیتی در سوپرجام فوتبال انگلیس با مشکلاتی جدی در خط دفاع روبه‌رو است.

بدون دفاع: مصائب یونایتد برای دربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید فوتبال در انگلیس از شنبه با بازی سنتی کامیونیتی شیلد (سوپرجام انگلیس) آغاز می‌شود که در آن قهرمان لیگ برتر، منچسترسیتی، و برنده جام حذفی، منچستریونایتد، در ومبلی به مصاف هم می‌روند.

سیتی در دربی‌های لیگ موفق‌تر بود اما در فینال جام حذفی، یونایتد سیتی را با نتیجه 2-1 در ومبلی شکست داد، بردی که اریک تن هاخ را از خطر اخراج نجات داد. چند هفته بعد، او قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرد.

حالا رقبای همیشگی شهر منچستر دوباره برای یک عنوان دیگر برابر هم قرار می‌گیرند. مسابقه‌ای که در آن یونایتد حداقل از نظر دفاعی شرایط خوبی ندارد.

مصیبت مصدومیت‌ها در اولدترافورد ادامه دارد و تن هاخ باید بدون لنی یورو با سیتی پپ گواردیولا روبه‌رو شود. مدافع میانی جوان 19 ساله فرانسوی در بازی دوستانه مقابل آرسنال در اینگلوود (ایالات متحده آمریکا) مصدوم شد، زمانی که دومین بازی خود را از زمانی که یونایتد او را با 62 میلیون یورو از لیل به خدمت گرفت، انجام می‌داد. یورو سه ماه دور از میادین خواهد بود.

ویل فیش، مدافع میانی 21 ساله، که روز شنبه مقابل لیورپول در جریان بازی دوستانه دیگری در تور آمریکا از ناحیه رباط زانو آسیب دید، هم نمی‌تواند روز شنبه مقابل سیتی بازی کند.

2065634

4 ابهام

علاوه بر این، تن هاخ دیروز در نشست خبری خود اعتراف کرد که نمی‌داند آیا می‌تواند روی دو مدافع میانی دیگر، هری مگوایر و ویکتور لیندلوف، و همچنین آرون ون بیساکا و لوک شاو، مدافعان کناری، حساب کند یا خیر.

سرمربی هلندی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «مگوایر بازی (مقابل لیورپول) را برای احتیاط از دست داد، اما برای شنبه وضعیتش مبهم باقی مانده است.» ون بیساکا و لیندلوف در بازی مقابل لیورپول از ابتدا کار را شروع کردند، اما در ادامه تعویض شدند.

لیساندرو می‌تواند بازی کند

تن هاخ ولی می‌تواند روی لیساندرو مارتینز حساب کند، اگرچه مدافع میانی آرژانتینی پس از قهرمانی در کوپا آمه ریکا به تازگی از تعطیلات بازگشته است.

تن هاخ که وضعیت دفاعی خود را در تمرین روز جمعه زیر نظر دارد، در پایان گفت: «ما وضعیت هر بازیکن را ارزیابی خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت که آیا آنها شروع کننده هستند، یا روی نیمکت خواهند نشست.»

زیرکیزی به جای هویلوند

مشکلات فقط به قسمت دفاع مربوط نمی‌شود. راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی، پس از مصدومیت عضلانی در بازی دوستانه مقابل آرسنال، دو هفته دیگر از میادین دور است، بنابراین جاشوا زیرکزی هلندی می‌تواند کمتر از یک ماه پس از انتقالش از بولونیا در ازای 42.5 میلیون یورو، اولین بازی خود را برای یونایتد انجام دهد.
با وجود تمام این مشکلات، تن هاخ جاه‌طلبانه حرف زد: «ما همیشه می‌خواهیم برنده شویم، این یک جام مهم است و من تیمی را به زمین می‌فرستم که برای قهرمانی بجنگد.»

دیدگاه‌ها