کد خبر : 2060914 | 19 مرداد 1403 ساعت 13:49 | 17.9K بازدید | 92 دیدگاه

برنامه ویژه رئال برای بلینگام: نباید مصدوم شوی!

رئال مادرید در فصل پیش رو با احتیاط بیشتری وضعیت آمادگی جسمانی جود بلینگام را مدیریت خواهد کرد.

برنامه ویژه رئال برای بلینگام: نباید مصدوم شوی!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، ستاره جوان رئال مادرید، در فصل ۲۵-۲۰۲۴ لالیگا با احتیاط بیشتری به میدان خواهد رفت. بلینگام در اولین فصل حضورش در مادرید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به همراه تیمش موفق به کسب دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. او با زدن ۱۹ گل در لیگ، عنوان بهترین بازیکن لالیگا را از آن خود کرد و با تیم ملی انگلیس به فینال یورو ۲۰۲۴ رسید.

با این حال، در نیمه دوم فصل گذشته، مصدومیت‌ها و خستگی‌های بلینگام نگرانی‌هایی را به همراه داشت. عملکرد او در یورو ۲۰۲۴ نیز پایین‌تر از استانداردهای بالای خودش بود و رئال مادرید به خوبی از نیاز او به ریکاوری کامل قبل از شروع فصل جدید آگاه است.

2065629

گفته می‌شود مصدومیت کتف این بازیکن که در فصل گذشته به آن دچار شد همچنان این بازیکن را تهدید می‌کند. رئال مادرید نگران است که در فصل آینده برای او مشکلاتی ایجاد کند.

بر اساس گزارش‌های دیاریو آاِس، بلینگام در حال کار بر روی یک برنامه ویژه است و کادر پزشکی باشگاه اطمینان دارند که او می‌تواند در فینال سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا در تاریخ ۱۴ اوت به میدان برود. پس از آن، او تا سپتامبر به تدریج در بازی‌های لیگ شرکت خواهد کرد و رئال مادرید امیدوار است که این بازیکن ۲۱ ساله به خوبی این دوران را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها