کد خبر : 2060903 | 19 مرداد 1403 ساعت 13:10 | 25.2K بازدید | 26 دیدگاه

4 بازی دوستانه، بدون گل خورده

ذوب‌آهن با یک رکورد ویژه به پرسپولیس رسید!

ذوب‌آهن اصفهان در هیچ کدام از بازی‌های دوستانه پیش‌فصل خود گلی دریافت نکرد.

ذوب‌آهن با یک رکورد ویژه به پرسپولیس رسید!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن یکی از تیم‌هایی بود که برنامه‌های آماده‌سازی خود را در سکوت و آرامش پیش برده و در فاصله چند روز مانده تا شروع لیگ برتر شرایط نسبتا مناسبی دارد. تیم تحت هدایت محمد ربیعی در هفته اول لیگ برتر میهمان پرسپولیس در اراک است و به همین خاطر کادرفنی ذوب‌آهن سعی دارد به بهترین شکل تیمش را آماده مسابقات کند.

ذوبی‌ها در دوران پیش‌فصل 4 بازی دوستانه برگزار کردند که در هیچ‌کدام از آنها بازنده نبودند. اولین بازی مقابل ذوب‌آهن نوین برگزار شد که با برتری 3 بر صفر شاگردان ربیعی همراه بود. در ادامه ذوب‌آهن با چادرملو به تساوی بدون گل رسید، آلومینیوم اراک را یک بر صفر شکست داد و در نهایت با نساجی مساوی صفر-صفر را تجربه کرد.

2065606

نکته قابل توجه درباره بازی‌های دوستانه گاندوها، عدم دریافت گل در 4 بازی دوستانه است. محمد ربیعی در نقل و انتقالات سعی کرده خط دفاع تیمش را ترمیم کند و با توجه به حضور نفرات باتجربه حالا کار به جایی رسید که ذوب‌آهن در هیچ‌کدام از بازی‌های تدارکاتی گلی دریافت نکرد.

رکورد صد درصدی کلین‌شیت در 4 بازی دوستانه نشان از تمرکز خوب تیم محمد ربیعی دارد و بی‌شک این ویژگی خوب برای پرسپولیس هم می‌تواند خطرساز شود. سرخ‌پوشان پایتخت در هفته اول با تیمی بازی دارند که خیلی سخت گل می‌خورد و بی‌شک گل زدن به ذوب‌آهن برای پرسپولیسی‌ها نیز کار راحتی نخواهد بود.

دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن روز پنجشنبه مرداد در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها