کد خبر : 2060902 | 19 مرداد 1403 ساعت 13:07 | 30.4K بازدید | 7 دیدگاه

فینال المپیک پاریس به یاد پدر!

برادر سرمربی لهستان شاهد برد بزرگ این تیم در نیمه‌نهایی المپیک بود.

فینال المپیک پاریس به یاد پدر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال لهستان در یک مسابقه هیجان‌انگیز مقابل تیم آمریکا، به یک پیروزی باور‌نکردنی دست یافت. لهستانی‌ها ست اول را به نفع خود به پایان رساندند، اما آمریکایی‌ها در دو ست بعدی موفق به کسب پیروزی شدند و به ویژه در ست سوم با نتیجه 25 بر 14 تیم لهستان را شکست دادند. با این حال، شاگردان نیکولا گربیچ از تلاش دست نکشیدند و پس از آنکه بازی را به تای‌بریک کشاندند، توانستند در نهایت با نتیجه 15 بر 13 به پیروزی برسند.

این پیروزی در حالی به دست آمد که تیم لهستان از روی سکوها مورد حمایت ولادیمیر گربیچ، برادر بزرگتر نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی، قرار داشت. پس از پایان مسابقه، ولادیمیر عکسی از خود و نیکولا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که همراه با یادآوری صحبت‌های پدرشان، میلوس گربیچ، بود. او نوشت: "خب، بد نبود - همانطور که میلوس، پدر مرحوم ما می‌گفت. درست است، بد نبود. و خدا آن را حتی بهتر کند."

میلوس گربیچ، پدر نیکولا و ولادیمیر، عضو تیم ملی یوگسلاوی بود که در سال 1975 اولین مدال قهرمانی اروپا را به دست آورد و مسابقات را در مقام سوم به پایان رساند. نیکولا گربیچ اخیراً به یاد آورده که پدرش فردی بسیار آرام بود و به ندرت احساسات خود را نشان می‌داد.

ولادیمیر گربیچ نیز مانند برادر کوچکش یک والیبالیست فوق‌العاده بود و در دوران حرفه‌ای خود چهار مدال در مسابقات قهرمانی اروپا، نقره در مسابقات جهانی و طلا و برنز در بازی‌های المپیک به دست آورد.

دیدگاه‌ها