کد خبر : 2060898 | 20 مرداد 1403 ساعت 02:48 | 41.5K بازدید | 5 دیدگاه

بوکسور فرانسوی: قرار بود با طلا برگردم

زن و بچه‌ام را تنها گذاشتم، نقره چیه!

سفیان اومیا در مورد شکست در فینال المپیک ۲۰۲۴ صحبت کرد.

زن و بچه‌ام را تنها گذاشتم، نقره چیه!

به گزارش "ورزش سه"، سوفیان اومیا بوکسور فرانسوی توضیح داد که پس از شکست مقابل آلوارز کوبایی در فینال سبک وزن بوکس مردان در المپیک 2024 پاریس او برای دومین بار مدال طلای المپیک را از دست داد و شرایط مطابق انتظاراتش پیش نرفته.

این مرد فرانسوی که در بازی‌های ریو 2016 مدال نقره کسب کرده بود، آرزو داشت هفتمین بوکسور فرانسوی شود که مدال طلای المپیک را کسب می‌کند.

اومیا در رولان گاروس مورد توجه طرفداران فرانسوی قرار گرفته بود اما او پس از شروعی بد در دور اول نشان داد فرم خوبی ندارد.

اومیا که در هر پنج تورنمنت پیش از المپیک خود قهرمان شده بود و در المپیک ناکام شده بود، گفت: راستش را بخواهید، من بازی را به خوبی اداره نکردم زیرا هدفم چیز بزرگی بود. متأسفانه نتیجه به نفع من نبود.

وی افزود: من نمی‌توانم به مدال نقره راضی باشم، زیرا این چیزی نیست که برای آن آمده‌ام و این پایانی نیست که تصور می‌کردم.  برای من، این پایان زیبا نیست اما یاد خواهم گرفت که قدر این مدال را بدانم. من دوباره بلند می‌شوم، اما امروز برای من روز بسیار بدی بود. من به تازگی برای حضور در المپیک خانواده، همسر و فرزندانم را ترک کردم و من نتوانستم در تولد اولین فرزندم شرکت کنم و قول دادم با مدال به خانه بروم اما اکنون ناراحت هستم چون به قول خودم عمل نکرده‌ام.

دیدگاه‌ها