کد خبر : 2060896 | 20 مرداد 1403 ساعت 02:22 | 33.4K بازدید | 10 دیدگاه

موهایش را از ته زدند باز سر وزن نرسید

خداحافظی کشتی‌گیر عصبانی هندی از ورزش!

کشتی‌گیر هندی در بخش بانوان که به‌خاطر صد گرم اضافه وزن از رسیدن به فینال محروم شده بود از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

خداحافظی کشتی‌گیر عصبانی هندی از ورزش!

به گزارش "ورزش سه"، ویگنش فوگات کشتی‌گیر هندی مدت کوتاهی پس از کنار گذاشته شدنش از فینال وزن 50 کیلوگرم المپیک 2024 پاریس، از ورزش کشتی کناره‌گیری کرد.

فوگات 29 ساله روز پنجشنبه در پلتفرم رسانه اجتماعی X نوشت: کشتی پیروز شد و من باختم. رویاهای من شکسته شده‌اند، من قدرت ادامه دادن را ندارم.

پس از یک عملکرد قوی که باعث شد فوگات برای اولین‌بار به فینال راه پیدا کند، وزن او در روز دوم مسابقه از وزن لازم بیشتر بود و او محروم شد.

این کشتی‌گیر هندی نوشت: "خداحافظ، کشتی از 2001 تا 2024. من همیشه از همه شما سپاس‌گزار خواهم بود. متاسفم.

پایان دراماتیک برای این زن هندی که رویای مدال طلای المپیک در کشتی را داشت، هم‌دردی با او را در هند برانگیخت و حتی نارندرا مودی، نخست وزیر هند، با ناراحتی در پاسخ به توییت او نوشت: تو قهرمانی در میان قهرمانان! شما افتخار هند هستید. الهام‌بخش برای هر شهروند هندی. شکست امروز دردناک است. کاش کلمات می‌توانستند احساس ناامیدی من را بیان کنند.

2065589

به گفته این تیم، فوگات در روز دوم مسابقات پاریس 100 گرم بیش از حد مجاز وزن 50 کیلوگرم بود.

دینشاو پردیوالا، پزشک تیم هند در مصاحبه‌ای گفت: تمام اقدامات سخت‌گیرانه از جمله کوتاه کردن موهای او انجام شد و با وجود این، وزن او کمتر از حد مجاز نبود. پس از رد شدن از وزن کشی، او به بیمارستان منتقل شد، جایی که برای جلوگیری از کم آبی به او مایعات داده شد و آزمایش خون انجام شد.

دیدگاه‌ها