کد خبر : 2060895 | 19 مرداد 1403 ساعت 12:46 | 35K بازدید | 32 دیدگاه

رسمی: ستاره ناکام بایرن به لالیگا برگشت

برایان ساراگوسا، مهاجم بایرن مونیخ، به صورت قرضی به باشگاه اوساسونا پیوست.

رسمی: ستاره ناکام بایرن به لالیگا برگشت

به گزارش "ورزش سه"، برایان ساراگوسا که با امید زیادی به بایرن مونیخ پیوسته بود، پس از نادیده گرفته شدن توسط توماس توخل، نتوانست نظر ونسان کمپانی، سرمربی جدید باواریایی‌ها، را هم جلب کند و در انتقالی قرضی، این تیم را به مقصد اوساسونا ترک کرد. این قرارداد تا پایان فصل جاری اعتبار خواهد داشت. ساراگوسا، بازیکن ۲۲ ساله اسپانیایی، در ژانویه به بایرن مونیخ پیوست و قرارداد او تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۹ اعتبار دارد.

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در این باره گفت: «تمرکز برایان همچنان بر هدف واضحی است که نقش مهمی در بایرن مونیخ ایفا کند. او تمام ویژگی‌های لازم برای این کار را دارد. ما مطمئن هستیم که این فصل، بودن در کشور خودش، اسپانیا، به او کمک زیادی خواهد کرد. او اکنون نیاز به بازی‌های زیادی در سطح بالا دارد و اوساسونا مکان بسیار خوبی برای او است.»

2065586

ساراگوسا تاکنون هفت بازی رسمی برای بایرن انجام داده است. او در گرانادا نامی برای خود دست و پا کرد، جایی که به دلیل عملکرد چشمگیرش به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. او در ۵۸ بازی در تمامی رقابت‌ها برای گرانادا، ۱۱ گل و ۳ پاس گل به ثبت رساند. این انتقال به اوساسونا فرصتی برای ساراگوسا فراهم می‌کند تا زمان بازی بیشتری به دست آورد و دوباره به فرم خوب بازگردد.

دیدگاه‌ها