کد خبر : 2060894 | 19 مرداد 1403 ساعت 12:43 | 54.9K بازدید | 140 دیدگاه

خبری از اعلام انتقال به استقلال نیست

اطلاعیه آمیان: توافقی با کاکوتا فسخ کردیم

برخلاف اعلام قبلی رسانه‌های خارجی، باشگاه آمیان در اطلاعیه جدایی گائل کاکوتا هیچ نامی از استقلال و انتقال به این باشگاه نبرده و از فسخ توافقی و دوطرفه خبر داده است.

اطلاعیه آمیان: توافقی با کاکوتا فسخ کردیم

به گزارش "ورزش سه"، گائل کاکوتا شب گذشته با عقد قراردادی یک‌ساله به استقلال پیوست که البته گفته می‌شود این قرارداد قابلیت تمدید برای سال دوم را نیز دارد. بازیکن فرانسوی‌الاصل تیم ملی کنگو که می‌تواند در مرکز زمین عصای دست جواد نکونام باشد.

پیش از این گمانه‌زنی‌های متعددی در رسانه‌های داخلی و خارجی درخصوص هزینه دریافت رضایت‌نامه کاکوتا از باشگاه آمیان فرانسه منتشر شده بود و حتی روز گذشته نیز یک خبرگزاری فرانسوی از رقم عجیب 6 میلیون یورویی برای این انتقال خبر داده بود.

با این حال، باشگاه آمیان فرانسه در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام جدایی کاکوتا، نوشت که دو طرف به‌صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کرده‌اند و در این بیانیه هیچ چیزی درباره صدور رضایت‌نامه این بازیکن برای انتقال به استقلال درج نشده است.

2065585

پیش از این نیز گفته شد که بندی در قرارداد کاکوتا با آمیان وجود دارد که او تحت برخی شرایط می‌تواند قراردادش را فسخ کند که یکی از آنها، عدم صعود آمیان به لیگ یک فرانسه بوده است.

در متن اطلاعیه باشگاه فرانسوی آمده است:

باشگاه آمیان و گائل کاکوتا با توافق متقابل تصمیم به پایان همکاری خود گرفتند. این بازیکن که قراردادی تا سال ۲۰۲۶ با این باشگاه داشت، در فصل آینده دیگر پیراهن آمیان را به تن نخواهد کرد.

گائل کاکوتا از زمان بازگشت به آمیان در فصل ۲۰۲۲/۲۰۲۳، در ۴۴ بازی حضور یافت، ۱۲ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد. او نه تنها در زمین بازی درخشید، بلکه نقش مهمی در هدایت و انگیزه‌بخشی به بازیکنان جوان تیم ایفا کرد. تجربه بین‌المللی و توانایی‌های او به‌عنوان یک بازی‌ساز همواره به تیم کمک کرد تا به دنبال کسب بهترین نتایج باشد.

باشگاه آمیان از حرفه‌ای‌گری و علاقه گائل به این باشگاه و هوادارانش قدردانی می‌کند. ما همواره خاطرات گرمی از عملکرد و تعهد او خواهیم داشت.

سپاس گائل. برای ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای‌ات آرزوی موفقیت داریم.

دیدگاه‌ها