کد خبر : 2060893 | 20 مرداد 1403 ساعت 02:33 | 11.9K بازدید | 19 دیدگاه

برای چهل و چهارمین‌بار: الاهلی قهرمان مصر!

تیم فوتبال الاهلی مصر پس از کسب پیروزی 1-0 مقابل میزبان خود سموحه برای چهل و چهارمین‌بار در تاریخ خود قهرمان لیگ برتر مصر شد.

برای چهل و چهارمین‌بار: الاهلی قهرمان مصر!

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی مصر در شرایطی در دیدار معوقه هفته بیست و چهارم لیگ مصر مقابل سموحه قرار گرفت که با یک تساوی هم، قهرمانی خود در این مسابقات را در فاصله دو هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها قطعی می‌کرد.

با این حال محمد مکدی کفشا موفق شد در دقیقه ۹۰+۵ گل برتری الاهلی مصر را به ثمر برساند تا تیمش با سه امتیاز از زمین خارج شود و قهرمانی خود را همراه با پیروزی جشن بگیرد.

الاهلی با این پیروزی 81 امتیازی شد و فاصله امتیاز خود با پیرامیدز، تیم دوم جدول را به 8 امتیاز افزایش داد. این در حالی است که الاهلی یک بازی معوقه نیز دارد و می‌تواند امتیاز خود را به 90 برساند.

این چهل و چهارمین قهرمانی الاهلی در لیگ مصر و دومین قهرمانی متوالی این تیم در این رقابت بود. الاهلی با کسب این عنوان رکورد خود را به عنوان تیمی که بیشترین عنوان قهرمانی در لیگ مصر را داشته است، دست‌نیافتنی‌تر کرد.

الزمالک، رقیب سنتی الاهلی در لیگ مصر، تاکنون تنها 14 عنوان قهرمانی کسب کرده تا به این ترتیب الاهلی 30 عنوان قهرمانی بیشتر از این تیم داشته باشد.

دیدگاه‌ها