کد خبر : 2060886 | 19 مرداد 1403 ساعت 12:29 | 40K بازدید | 51 دیدگاه

پدری خرید بارسا را تأیید کرد: خوشحالم که او می‌آید!

پدری، ستاره بارسلونا، انتقال دنی اولمو به این تیم را تأیید کرد.

پدری خرید بارسا را تأیید کرد: خوشحالم که او می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که شایعات زیادی پیرامون پیوستن نیکو ویلیامز و دنی اولمو به بارسلونا شنیده می‌شود، پدری یکی از این انتقال‌ها را تأیید و از پیوستن این بازیکن به بارسا ابراز خوشحالی کرد.

این هافبک در یک برنامه پرسش و پاسخ با هواداران در شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات مهمی را درباره انتقال اولمو به بارسلونا مطرح کرد.

آخرین به‌روزرسانی‌ها درباره تلاش بارسلونا برای جذب ستاره لایپزیش و تیم ملی اسپانیا نشان می‌دهد که اولمو در حال حاضر در بارسلونا حضور دارد و قرار است تست‌های پزشکی‌اش را انجام دهد. انتظار می‌رود بارسلونا در ۴۸ ساعت آینده انتقال ۶۲ میلیون یورویی او را به صورت رسمی اعلام کند که یک خرید بزرگ برای بلوگرانا خواهد بود.

2065572

ساختار این قرارداد، با توجه به وضعیت مالی حساس بارسلونا، شامل پرداخت ۵۵ میلیون یورو به صورت نقدی به باشگاه آلمانی و ۷ میلیون یورو به صورت پاداش‌ است.

اولمو که پس از مصدومیت پدری در یورو ۲۰۲۴ جایگزین او در تیم اسپانیا شد، برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ یک بازیکن کلیدی خواهد بود. پدری گفت: «من خوشحالم که دنی اولمو به بارسلونا آمده است، زیرا ما با هم خیلی خوب کنار می‌آییم و او چیزهای زیادی به تیم اضافه می‌کند. ما این را در یورو دیدیم. از بازی کنار او خوشحال می‌شوم.»
پدری همچنین خبر داد که او به خوبی برای شروع لالیگا آماده شده و شانس خوبی برای بازی مقابل والنسیا در هفته اول دارد.

دیدگاه‌ها