کد خبر : 2060883 | 19 مرداد 1403 ساعت 12:11 | 8.9K بازدید | 28 دیدگاه

سکوت و پنهان‌کاری قبل از مصاف با فولاد

ساکت دوباره تیمش را ایزوله کرد!

سرمربی نساجی در فاصله کوتاه تا دیدار با فولاد تصمیم گرفته هیچ اطلاعاتی از تیمش بیرون نرود.

ساکت دوباره تیمش را ایزوله کرد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی با عبور از حواشی مربوط به فروش امتیاز در نهایت برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ بیست و چهارم شروع کرد. قرمزپوشان فوتبال مازندران زیر نظر ساکت الهامی کارشان را پیش بردند و حالا آماده مسابقه روز جمعه 26 مرداد ماه مقابل فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر می‌شوند.

نکته قابل توجه پیشبرد برنامه‌های آماده‌سازی نساجی در سکوت کامل است؛ ساکت الهامی، سرمربی نساجی تصمیم گرفته برای آنکه آرامش بازیکنانش قبل از بازی با فولاد حفظ شود و خبری از تیمش به بیرون درز نکند، فعالیت رسانه‌ای این تیم به محدودترین حالت ممکن برسد.

روز گذشته نساجی در آخرین بازی دوستانه خود مقابل ذوب‌آهن به میدان رفت و جالب اینکه با تصمیم الهامی هیچ تصویری از این بازی بیرون نیامد. الهامی از مسئولان ذوب‌آهن هم خواست که فیلم و عکسی را از بازی دوستانه عصر پنجشنبه منتشر نکنند. از این رو بازی نساجی و ذوب‌آهن به معنای واقعی پشت درهای بسته برگزار شد.

بازی اول با فولاد برای الهامی و تیمش بسیار مهم است؛ این سرمربی مقابل یحیی گل‌محمدی قرار می‌گیرد که سابقه همکاری با هم را دارند و به همین خاطر ساکت امیدوار است در اولین گام تیمش بتواند در خانه امتیاز مهمی را مقابل فولاد متحول شده به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها