کد خبر : 2060882 | 19 مرداد 1403 ساعت 12:10 | 214.8K بازدید | 75 دیدگاه

باروز بعد از شکست بروکس: همه وجودم گریه می‌کند!

آرون بروکس، کشتی‌گیر آمریکایی، در المپیک پاریس با شکست تلخی مواجه شد که جردن باروز، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و شش بار قهرمان جهان، را نیز تحت تأثیر قرار داد.

باروز بعد از شکست بروکس: همه وجودم گریه می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بروکس که با کارنامه درخشان خود در مسابقات NCAA به شهرت رسیده بود، به عنوان یک بازیکن ناشناخته وارد مسابقات ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد مردان شد و تا نیمه‌نهایی پیش رفت.

در مرحله یک‌چهارم نهایی، بروکس با پیروزی ۴-۳ مقابل آزامات دالتبکوف از قزاقستان به نیمه‌نهایی رسید. اما در نیمه‌نهایی مقابل ماگومد رمضانوف از بلغارستان با مشکل مواجه شد. در وقت اول، بروکس با یک حرکت دوپای زیبا ۳-۰ پیش افتاد، اما در وقت دوم، رمضانوف با یک حرکت، بازی را به تساوی کشاند و در نهایت در لحظات پایانی ۴-۳ پیروز شد.

ویدئو: 349484

در نیمه‌نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد زنان، هلن مارولیس با تسوگومی ساکورای از ژاپن روبه‌رو شد. مارولیس ابتدا با یک فن زیبا پیش افتاد، اما ساکورای بازی را به نفع خود تغییر داد و در نهایت با نتیجه ۱۰-۴ پیروز شد. هر دو، هلن مارولیس و آرون بروکس، اکنون برای کسب مدال برنز مبارزه خواهند کرد.

جردن باروز پس از این شکست‌ها در توییتر نوشت: «من با تمام وجودم گریه می‌کنم.» و دیوید کر، دو بار قهرمان NCAA، نیز احساسات خود را به اشتراک گذاشت و نوشت: «قلبم شکسته است.»

2065565

با وجود اینکه بروکس بدون تجربه وارد المپیک شد، انتظارات زیادی از او وجود داشت. او با کارنامه درخشان خود در NCAA و شکست دادن دیوید تیلور، قهرمان المپیک قبلی، در مسابقات انتخابی المپیک آمریکا، توجه‌ها را به خود جلب کرده بود. با این حال، بروکس نتوانست به فینال برسد و اکنون برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد. جالب است که باروز، با وجود تنش‌هایش با کشتی پن استیت، یکی از هواداران بروکس است و از او حمایت می‌کند.

دیدگاه‌ها