کد خبر : 2060881 | 19 مرداد 1403 ساعت 12:06 | 43.6K بازدید | 28 دیدگاه

اولین چالش سامان در مقابل تیم سابق؛

آغاز رقابت جدی مدافع تازه وارد استقلال

سامان فلاح دو سال پس از درخشش با پیکان به هدفی که داشت دست پیدا کرد.

آغاز رقابت جدی مدافع تازه وارد استقلال

به گزارش "ورزش‌ سه"، فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر با درخشش سامان فلاح در ترکیب پیکان زیر نظر مجتبی حسینی همراه شد و او در حالی به گل‌گهر پیوست که تیم‌های مدعی لیگ برتر برای جذب او پیش‌قدم شده بودند ولی با مدیران باشگاه پیکان برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه به توافق نرسیدند. 

در این شرایط فلاح که برای مدتی اخبار مربوط به او نقل محافل ورزشی بود به گل‌گهر پیوست تا در فضایی به دور از حاشیه و جنجال مسیر حرفه‌ای خود را پیش بگیرد. 

فلاح فصل گذشته زوج مسیح زاهدی در قلب خط دفاعی گل‌گهر بود و این زوج در نیمه اول مسابقات عملکرد خوبی در کنار هم داشتند اما با شروع نیمه دوم مسابقات شاهد افت چشمگیری در عملکرد اوزونیدیس و شاگردانش بودیم که به کسب رتبه نهمی ختم شد. 

2065562

در پایان فصل فلاح بار دیگر مورد توجه تیم‌های مدعی فوتبال ایران قرار گرفت و این‌بار مدیران باشگاه استقلال موفق شدند رضایت باشگاه گل‌گهر را برای این انتقال جذب کنند. 

فلاح حالا در یکی از نقاط عطف زندگی خود قرار گرفته و در حالی باید امسال برای پوشیدن پیراهن استقلال و رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کند که رقیبانی جدی بر سر راه او قرار دارند و باید دید چطور از پس این چالش برمی‌آید. 

روز گذشته فلاح با پیراهن استقلال مقابل تیم فصل گذشته‌اش قرار گرفت و در حالی که آبی پوشان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند روز پرحادثه‌ای برای فلاح بود که روی بازیکن حریف مرتکب پنالتی شد. البته حسینی موفق شد این پنالتی را که توسط بابایی بازیکن فصل گذشته استقلال زده شد مهار کند.

عکس: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها