کد خبر : 2060878 | 19 مرداد 1403 ساعت 11:38 | 39.6K بازدید | 37 دیدگاه

جدایی بدون توافق دوطرفه و استعفا دردسرساز شد

اختصاصی: کار دقیقی و ملوان به دادگاه می‌کشد!

سرمربی پیشین ملوان انزلی به‌زودی با مدیران این باشگاه وارد یک دعوای حقوقی خواهد شد.

اختصاصی: کار دقیقی و ملوان به دادگاه می‌کشد!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه ملوان انزلی در شرایطی مازیار زارع را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب و معرفی کردند که از نظر قانونی همچنان سعید دقیقی هدایت این تیم را برعهده دارد!

دقیقی چند روز قبل در جمع بازیکنان ملوان در پی مشکلات مالی پیش آمده و برخی اختلافات با مدیران باشگاه اعلام کرد که از این تیم جدا می‌شود اما او هیچ استعفای کتبی به مسئولان باشگاه ملوان ارائه نکرد و از طرف دیگر مسئولان باشگاه شمالی نیز اقدامی برای فسخ توافقی قرارداد این سرمربی انجام ندادند.

مدیران ملوان قبل از خداحافظی دقیقی به صورت پیامکی به این سرمربی اعلام کرده بودند که امکان برطرف شدن مشکلات مالی نیست واگر می‌خواهد می‌تواند این تیم را ترک کند. از سوی دیگر در قراردادی که میان دقیقی و ملوان امضا شده بود، آمده که اگر باشگاه تا روز 18 مرداد ماه مشکلات مالی را برطرف نکند، سرمربی می‌تواند نسبت به شکایت از ملوان بابت مطالبات مالی و فسخ قرارداد اقدام کند.

با گذشت مهلت مقرر شده در قرارداد نه مسئولان ملوان اقدامی برای فسخ توافقی با دقیقی داشتند و نه این سرمربی هنوز قرارداد را فسخ کرده است! از طرف دیگر مدیران ملوان مازیار زارع را به عنوان سرمربی معرفی کردند اما از نظر قانونی سعید دقیقی همچنان سرمربی ملوان است!

2054029

در چنین شرایطی ملوانی‌ها به‌زودی اقدام به ثبت قرارداد مازیار زارع در سازمان لیگ به عنوان سرمربی خواهند کرد و با توجه به قراردادی که در دست دقیقی است، این سرمربی می‌تواند از ملوان به کمیته تعیین وضعیت شکایت کند که احتمالا چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

سعید دقیقی از برخی رفتارهای مدیران باشگاه ملوان دلخور است و به همین خاطر احتمال باز شدن یک پرونده حقوقی برای باشگاه شمالی از سوی این سرمربی زیاد است. باید دید در روزهای آینده ملوان و دقیقی چگونه با این چالش پیش آمده برخورد خواهند کرد.

دیدگاه‌ها