کد خبر : 2060875 | 19 مرداد 1403 ساعت 11:32 | 35K بازدید | 14 دیدگاه

وسط مصاحبه از حال رفت و به بیمارستان منتقل شد

دردسر شهرت، هیت وومن را از پای در آورد!

تیرانداز مشهور کره‌جنوبی، کیم یه جی در یک کنفرانس خبری بیهوش شد و او را به بیمارستان منتقل کردند.

دردسر شهرت، هیت وومن را از پای در آورد!

به گزارش "ورزش سه"، کیم یه جی، تیرانداز مدال‌آور کره جنوبی در المپیک پاریس که به واسطه چهره کاریزماتیکش و اکت جذاب هنگام تیراندازی مثل یک سوپراستار فیلم‌های جنایی به محبوبیت جهانی رسیده بود حالا در کنفرانس خبری خود بعد از بازگشت به کره از هوش رفت.

ویدئو: 349501

کیم یه جی که مدال نقره مسابقه تیراندازی با تپانچه بادی 10 متر را در المپیک 2024 پاریس به دست آورد، به‌طور ناگهانی در طی یک کنفرانس مطبوعاتی به زمین افتاد و حاضران را شوکه کرد.

بلافاصله بعد از این حادثه اورژانس بالای سر او حاضر شد و کیم در عرض 10 دقیقه به حالت عادی برگشت اما او را به بیمارستان بزرگی در جئونجو منتقل کردند.

مربی تیم تیراندازی کره‌جنوبی گفت: این اولین‌بار است که یه جی چنین چیزی را تجربه می‌کند و او هیچ بیماری مزمنی نداشته است و به نظر می‌رسد عصبی باشد چون او خسته است و خبرنگاران زیادی برای دیدن می‌آیند.

2065557

مسئولان کره معتقد هستند که این حادثه به دلیل خستگی کیم رخ داده و قصد دارند اوضاع او را زیر نظر بگیرند.

یکی از مقامات بخش فوریت‌های پزشکی در بیمارستان جئونجو دایجین که کیم در آن بستری شده است، گفت: کیم به دلیل کار بیش از حد نیاز به استراحت دارد. در آزمایش خون، سی تی اسکن و ایکس ری، هیچ یافته غیرطبیعی وجود نداشت. حال او باید در آینده تثبیت شود و به زودی می تواند ترخیص شود.

کواک مین سو، مدیر تیم تیراندازی کره نیز گفت: کارکنان پزشکی گفتند مشکل خاصی وجود ندارد و به او توصیه کردند که زیاد بخوابد و غذا بخورد.

شکل خاص تیراندازی این ورزشکار کره‌ای و جذابیت‌های ظاهری او باعث شده بود او به محبوبیت زیادی برسد و در بازگشت به این کشور مورد استقبال شدید خبرنگاران قرار داشت و این اتفاق باعث شد نگرانی‌های زیادی پیرامون او به وجود بیاید.

دیدگاه‌ها